LoneWolF Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Får man lov att fråga vad som hände med ipoden? Snart går ju min garanti också ut (:!!! . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Och 995:- på Webbhallen Typ ingenting ju. Och söt är den, funderar starkt. Edit: Hmm läste runt lite på pricerunner och såg att den delvis fått fruktansvärda recensioner. Inte att det är dåliga funktioner utan nåt sånt utan att den helt enkelt inte funkar eller går sönder efter ett par dagar. Läs själva. Men dom som inte fått ett måndagsex verkar vara nöjda (:!!! Så blev de för mig me.. Väldigt lätt att fixa! Gå in på deras sida och tanka Firmware uppgraderigen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 14 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Så blev de för mig me.. Väldigt lätt att fixa! Gå in på deras sida och tanka Firmware uppgraderigen Men du såg ju mina citat från Pricerunner, om det bara hade varit att tanka lite drivisiar hade nog de folket också fått den att funka. Dom länkar ändå till firmware-grejerna när man går in på support på JoS sida. ARRRRRRRRGH beslutsångest. Övertyga mig om att jag ska köpa den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Men du såg ju mina citat från Pricerunner, om det bara hade varit att tanka lite drivisiar hade nog de folket också fått den att funka. Dom länkar ändå till firmware-grejerna när man går in på support på JoS sida. ARRRRRRRRGH beslutsångest. Övertyga mig om att jag ska köpa den! Köp den ... INTE! Fan orka ha 50% chans på att man får en som funkar bra. Köp en iPod mini istället. ligger väl runt 1800. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 14 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Köp den ... INTE! Fan orka ha 50% chans på att man får en som funkar bra. Köp en iPod mini istället. ligger väl runt 1800. Jag vill inte beblanda mig med Apple längre och mini är för klumpig. Jaeger håller på att tvinga mig till att köpa på msn men jag ska sova på saken i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 14 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Aaa man vill ju ha den http://www.jensofsweden.com/media/MP-120/jos_media_mp120_1_web.jpg Men om den skulle vara defekt när jag får den så dödar jag Jens. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 (redigerad) Har en JOS MP-110 256mb som jag har haft i snart 3år. Har använt den ofta utan några problem, mycket nöjd. Det var allt. Edit: Kanske är nästan 2 år, kommer inte ihåg. Redigerad 14 augusti, 2005 av GTA3 freak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 Men du såg ju mina citat från Pricerunner, om det bara hade varit att tanka lite drivisiar hade nog de folket också fått den att funka. Dom länkar ändå till firmware-grejerna när man går in på support på JoS sida. ARRRRRRRRGH beslutsångest. Övertyga mig om att jag ska köpa den! Läste nästan alla (scrollade förbi dom sista, men dom verkade bara vara positiva) och jag tyckte att de såg ut som om de var bara en som hade testat att uppdatera firmware'n.. Dom flesta kanske inte tänker så långt, jag menar, redan andra dan så börja den krånga.. Skickade nästan tillbaka den men vi skulle på semester så jag tog me den.. Dom sista 3 dagarna så fungerade den inte över huvud taget.. När jag kom hem så började jag planera för att skicka tillbaka den, men bestämde mig för att gå in på JOS hemsida för att se om de stog nått om problemet.. Hittade firmware, laddade ner, installerade och nu funkar den mycket bättre än förr! Han som uppdaterade kanske gjorde fel eller nått Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 15 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 Läste nästan alla (scrollade förbi dom sista, men dom verkade bara vara positiva) och jag tyckte att de såg ut som om de var bara en som hade testat att uppdatera firmware'n.. Dom flesta kanske inte tänker så långt, jag menar, redan andra dan så börja den krånga.. Skickade nästan tillbaka den men vi skulle på semester så jag tog me den.. Dom sista 3 dagarna så fungerade den inte över huvud taget.. När jag kom hem så började jag planera för att skicka tillbaka den, men bestämde mig för att gå in på JOS hemsida för att se om de stog nått om problemet.. Hittade firmware, laddade ner, installerade och nu funkar den mycket bättre än förr! Han som uppdaterade kanske gjorde fel eller nått Ok men jag fattar inte riktigt, firmware är ju nån slags programvara som finns på spelaren för att bara ska kunna plug-and-playa. Hur kan det först funka och sen gå sönder. Men jag ska nog beställa den ikväll, så får jag den i övermorgon. Du får vara min support om det inte skulle funka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 Ok men jag fattar inte riktigt, firmware är ju nån slags programvara som finns på spelaren för att bara ska kunna plug-and-playa. Hur kan det först funka och sen gå sönder. Men jag ska nog beställa den ikväll, så får jag den i övermorgon. Du får vara min support om det inte skulle funka. Firmware är hela själva programmet som spelaren använder... Vet inte rikigt varför de muppar sig, men de är säkert nått med att den skriver fel till minnet, så att den inte kan läsa vad den ska göra... Bara en ren gissning.. Den är ett väldigt bra val!.. Helt total nöjd med min (om man bortser från de att den dampade sig i början ) Vem vet, din kanske kommer funka perfekt.. Dom kanske har fixat den.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 15 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 Köpte den i en butik idag istället för 1200:- Det hade blivit nästan så mycket i alla fall med frakt och postavgifter om jag köpt från Webhallen. Hittills funkar den perfekt, bara den inte lägger av . . . Verkar vara en trevlig liten pryl. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 Nu när din ipod är uppfuckad så kanske du vill installera linux på den? Det är värt att kolla på i all fall . Man kan till och med spela upp film med vissa versioner! iPodLinux Project (kolla wikin och forumet, podzilla är den officiella versionen) FloydZilla (en unsupported version av podzilla som bland annat kan emulera en gameboy ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 Köpte den i en butik idag istället för 1200:- Det hade blivit nästan så mycket i alla fall med frakt och postavgifter om jag köpt från Webhallen. Hittills funkar den perfekt, bara den inte lägger av . . . Verkar vara en trevlig liten pryl. Slocknar menyn?.. Kan du ställa in hur snabbt texten kan scrolla? De var dom ända sakerna som märktes i början för mig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 15 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 (redigerad) Slocknar menyn?.. Kan du ställa in hur snabbt texten kan scrolla? De var dom ända sakerna som märktes i början för mig.. Ja skärmen blir svart efter några sekunder men det är väl energispar typ? Vet inte om jag kan ändra hastigheten, ska kolla runt lite. Edit: Mm jag kunde både ändra textspeeden och så den inte svartnar. Redigerad 15 augusti, 2005 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 15 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 (redigerad) Här är skönheten (lite gullig iaf) tillsammans med kossen. Tror ni det drar mycket extra batteri att ha EQ:n pumpande? Redigerad 15 augusti, 2005 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Tror ni det drar mycket extra batteri att ha EQ:n pumpande? Tror de flesta spelare gör det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts