Jump to content

Roliga händelser

Patrik
 Share

Recommended Posts

Kom på en till kul grej

vi skulle supa hemma hos en kompis och sova över fast en kille fick bara sov där om en av min kompis föräldrar var hemma

så då skulle en spela min kompis styvfarsa på telefonen men killens farsa ^_^ genomskådade det fett så han kom dit och skulle hämta killen

så vi gömde all öl bakom en soffa som vi satt i i vardagsrummet

sen när hans farsa kom höll han en 20-minuters lång predikan (jag överdriver inte) där han tjöta om att man inte ska ljuga för om man gör det så börjar man til slut knark, tjöt tjöt tjöt osv...

det roliga var att hans farsa fattade aldrig att vi skulle supa, han trodde vi skulle ha "filmkväll" så han sa typ: Det var iaf bra att ni inte dricker. vi bah: mmm

sen precis när dom stängt dörren och gått så börja alla asgarva :ermm:

sen fortsatte vi med vår "filmkväll"...

Redigerad av berit
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 62
  • Ålder
  • Senaste inlägg
Kom på en till kul grej

vi skulle supa hemma hos en kompis och sova över fast en kille fick bara sov där om en av min kompis föräldrar var hemma

så då skulle en spela min kompis styvfarsa på telefonen men killens farsa :lol: genomskådade det fett så han kom dit och skulle hämta killen

så vi gömde all öl bakom en soffa som vi satt i i vardagsrummet

sen när hans farsa kom höll han en 20-minuters lång predikan (jag överdriver inte) där han tjöta om att man inte ska ljuga för om man gör det så börjar man til slut knark, tjöt tjöt tjöt osv...

det roliga var att hans farsa fattade aldrig att vi skulle supa, han trodde vi skulle ha "filmkväll" så han sa typ: Det var iaf bra att ni inte dricker. vi bah: mmm

sen precis när dom stängt dörren och gått så börja alla asgarva :shifty:

sen fortsatte vi med vår "filmkväll"...

Sånt där har man vart med om (w00t)

En gång hade jag och 4 tjejer en supartävling. Mina föräldrar trodde att vi skulle, just det, se på film, medans vi egentligen öppnade vinflaska efter vinflaska.

Jag vann alla omgångar utom en eftersom jag inte ställde ned glaset tillräckligt snabbt.

Hursomhelst, alla blev stupfulla och spydde minst tre gånger var (jag glömde dessutom att lyfta på locket den sista gången...)

Dagen efter, när bevisen var undanröjda, hörde jag mamma prata i telefon och säga att "Dom sköter sej så bra så, det är bra att dom inte super och jävlas"

(:!!!:)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sånt där har man vart med om (w00t)

En gång hade jag och 4 tjejer en supartävling. Mina föräldrar trodde att vi skulle, just det, se på film, medans vi egentligen öppnade vinflaska efter vinflaska.

Jag vann alla omgångar utom en eftersom jag inte ställde ned glaset tillräckligt snabbt.

Hursomhelst, alla blev stupfulla och spydde minst tre gånger var (jag glömde dessutom att lyfta på locket den sista gången...)

Dagen efter, när bevisen var undanröjda, hörde jag mamma prata i telefon och säga att "Dom sköter sej så bra så, det är bra att dom inte super och jävlas"

(:!!!:)

Hmmm...

Ensam med fyra stupfulla tjejer...

Det är en bra beskrivning av paradiset!

Utnyttjade du läget?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bah.. dö

Beredd att hålla med. Kan ju bero på att jag saknar emotionella band till subjektet i fråga, men... nu låter jag som en nazist.

Righty-o.

Något roligt som jag har varit med om? Skulle väl innefatta fyrkerkeripjäser och kroppsdelar (inte mina), men det är för slabbigt för att publiceras här. Kommer dock skriva detaljerat om dessa händelser på Opium.se sent inatt, så stay tuned!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

EN rolig sak i skolan har redan hänt, vi skulle kolla på en film om hur dom gasade ihäl judarna under andra världskriget, så satte våran lärare, som btw är ett riktigt tekniskt snille när det gäller DVD Video och TV, det värkar som hon ladrig sett nått liknande förut ajja, så hon höjde ljudet för fullt medans det var förtext, sedan startade filmen men att vakten visslade i visselpipan och inzoomningen var precis vid ansiktet, och våran lärare stog precis vìd TV.n så hon hoppade till och då garvade alla.

Sedan efter filmen skulle vi summera filmen, då sa våran lärare

- Något jag reagerade på i början av filmen..

En klasskompis : VISSELPIPAN.. Följt av massa garv ..

det var ganska kul för vår lärare är en sån Besserwisse (Warning), och hon ska lägga märke till alla detaljer om allt osv.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Beredd att hålla med. Kan ju bero på att jag saknar emotionella band till subjektet i fråga, men... nu låter jag som en nazist.

Righty-o.

Något roligt som jag har varit med om? Skulle väl innefatta fyrkerkeripjäser och kroppsdelar (inte mina), men det är för slabbigt för att publiceras här. Kommer dock skriva detaljerat om dessa händelser på Opium.se sent inatt, så stay tuned!

VAR VAR VAR!?!?!?! :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag och min polare gick på vägen klockan halv 12 när vi hörde att det kom 2 fjortisar, då hoppade vi in i en buske och min polare härmade en lodare ”äh håll käften jag försäker sova här” faaan va rädda de blev de sprang därifrån :) jeklar va vi garvade efter det :)

Såhär lät han

Ahahahaha! :):)

Lät fan som en riktig! Skulle fan också bli rädd som fan om jag hörde det. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag satt med några kompisar på bussen längst bak...

Då kom en kotrollant på och till sist kollade han på mitt busskort väldigt länge och sa:

-Går ni på Gymnasiet?

-Ja!

*lång tystnad*

-Men vad gör ni om ni inte har busskort?

-ööhhh, va? (sa jag)

*lång tystnad*

-BETALAR!!!!!!!!!!!!!! (sa han med hög och mörk röst)

Det var det roligaste jag nånsin hört tror jag. Vi höll på att garva ihjäl oss när han hade gått av :):):)

Han hade väl inte satt dit nån på hala dagen, så han kände sig tvungen! ROFL HAHAH LOL !!![shift+1][shift+1][shift+1][shift+1]!!!

:)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Innan en fest så var jag och 4 andra hemma hos killen som skulle ha festen... Då skulle vi beställa pizza så en ringer då ner och börjar beställa 1 Hawaii och så vidare...

När han hade sagt hälften av beställningen så skriker en annan kille som står en meter ifrån: KATTEN BRINNER!!! Samtidigt som två andra börjar vråla... AHHHH!

Killen från pizzerian säger då: Öhh Fööörlåt?

Skitroligt :)

Redigerad av Diezl
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag och min polare gick på vägen klockan halv 12 när vi hörde att det kom 2 fjortisar, då hoppade vi in i en buske och min polare härmade en lodare ”äh håll käften jag försäker sova här” faaan va rädda de blev de sprang därifrån :) jeklar va vi garvade efter det :)

Såhär lät han

Hahahaha :)

förresten hur kan man höra att det kommer fjortisar? :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor