berit Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 (redigerad) Kom på en till kul grej vi skulle supa hemma hos en kompis och sova över fast en kille fick bara sov där om en av min kompis föräldrar var hemma så då skulle en spela min kompis styvfarsa på telefonen men killens farsa genomskådade det fett så han kom dit och skulle hämta killen så vi gömde all öl bakom en soffa som vi satt i i vardagsrummet sen när hans farsa kom höll han en 20-minuters lång predikan (jag överdriver inte) där han tjöta om att man inte ska ljuga för om man gör det så börjar man til slut knark, tjöt tjöt tjöt osv... det roliga var att hans farsa fattade aldrig att vi skulle supa, han trodde vi skulle ha "filmkväll" så han sa typ: Det var iaf bra att ni inte dricker. vi bah: mmm sen precis när dom stängt dörren och gått så börja alla asgarva sen fortsatte vi med vår "filmkväll"... Redigerad 15 augusti, 2005 av berit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Streetwave Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Kom på en till kul grej vi skulle supa hemma hos en kompis och sova över fast en kille fick bara sov där om en av min kompis föräldrar var hemma så då skulle en spela min kompis styvfarsa på telefonen men killens farsa genomskådade det fett så han kom dit och skulle hämta killen så vi gömde all öl bakom en soffa som vi satt i i vardagsrummet sen när hans farsa kom höll han en 20-minuters lång predikan (jag överdriver inte) där han tjöta om att man inte ska ljuga för om man gör det så börjar man til slut knark, tjöt tjöt tjöt osv... det roliga var att hans farsa fattade aldrig att vi skulle supa, han trodde vi skulle ha "filmkväll" så han sa typ: Det var iaf bra att ni inte dricker. vi bah: mmm sen precis när dom stängt dörren och gått så börja alla asgarva sen fortsatte vi med vår "filmkväll"... Sånt där har man vart med om En gång hade jag och 4 tjejer en supartävling. Mina föräldrar trodde att vi skulle, just det, se på film, medans vi egentligen öppnade vinflaska efter vinflaska. Jag vann alla omgångar utom en eftersom jag inte ställde ned glaset tillräckligt snabbt. Hursomhelst, alla blev stupfulla och spydde minst tre gånger var (jag glömde dessutom att lyfta på locket den sista gången...) Dagen efter, när bevisen var undanröjda, hörde jag mamma prata i telefon och säga att "Dom sköter sej så bra så, det är bra att dom inte super och jävlas" (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Bah.. dö Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Sånt där har man vart med om En gång hade jag och 4 tjejer en supartävling. Mina föräldrar trodde att vi skulle, just det, se på film, medans vi egentligen öppnade vinflaska efter vinflaska. Jag vann alla omgångar utom en eftersom jag inte ställde ned glaset tillräckligt snabbt. Hursomhelst, alla blev stupfulla och spydde minst tre gånger var (jag glömde dessutom att lyfta på locket den sista gången...) Dagen efter, när bevisen var undanröjda, hörde jag mamma prata i telefon och säga att "Dom sköter sej så bra så, det är bra att dom inte super och jävlas" (:!!! Hmmm... Ensam med fyra stupfulla tjejer... Det är en bra beskrivning av paradiset! Utnyttjade du läget? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Streetwave Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Hmmm... Ensam med fyra stupfulla tjejer... Det är en bra beskrivning av paradiset! Utnyttjade du läget? Nej, det gjorde jag inte. Eller, det beror ju på hur man ser det. Men vi var ändå bara där för att supa. Tror att jag hade flickvän vid det tillfället med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Nej, det gjorde jag inte. Eller, det beror ju på hur man ser det. Men vi var ändå bara där för att supa. Tror att jag hade flickvän vid det tillfället med. Hellre femkant än flickvän... Skojar bara! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Bah.. dö Beredd att hålla med. Kan ju bero på att jag saknar emotionella band till subjektet i fråga, men... nu låter jag som en nazist. Righty-o. Något roligt som jag har varit med om? Skulle väl innefatta fyrkerkeripjäser och kroppsdelar (inte mina), men det är för slabbigt för att publiceras här. Kommer dock skriva detaljerat om dessa händelser på Opium.se sent inatt, så stay tuned! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 EN rolig sak i skolan har redan hänt, vi skulle kolla på en film om hur dom gasade ihäl judarna under andra världskriget, så satte våran lärare, som btw är ett riktigt tekniskt snille när det gäller DVD Video och TV, det värkar som hon ladrig sett nått liknande förut ajja, så hon höjde ljudet för fullt medans det var förtext, sedan startade filmen men att vakten visslade i visselpipan och inzoomningen var precis vid ansiktet, och våran lärare stog precis vìd TV.n så hon hoppade till och då garvade alla. Sedan efter filmen skulle vi summera filmen, då sa våran lärare - Något jag reagerade på i början av filmen.. En klasskompis : VISSELPIPAN.. Följt av massa garv .. det var ganska kul för vår lärare är en sån Besserwisse (Warning), och hon ska lägga märke till alla detaljer om allt osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Får man undra hur man lyckas låsa in nycklar medan bilen är igång? Blir lite svårt när nycklarna behövs för att låsa, och för att hålla bilen igång. (Svara nu för guds skull inte "Nej, du får inte undra) Nej du får inte undra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 Jag och min polare gick på vägen klockan halv 12 när vi hörde att det kom 2 fjortisar, då hoppade vi in i en buske och min polare härmade en lodare ”äh håll käften jag försäker sova här” faaan va rädda de blev de sprang därifrån jeklar va vi garvade efter det Såhär lät han Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 Jag och min polare gick på vägen klockan halv 12 när vi hörde att det kom 2 fjortisar, då hoppade vi in i en buske och min polare härmade en lodare ”äh håll käften jag försäker sova här” faaan va rädda de blev de sprang därifrån jeklar va vi garvade efter det Såhär lät han HAhahahahaaa aa a a Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 Beredd att hålla med. Kan ju bero på att jag saknar emotionella band till subjektet i fråga, men... nu låter jag som en nazist. Righty-o. Något roligt som jag har varit med om? Skulle väl innefatta fyrkerkeripjäser och kroppsdelar (inte mina), men det är för slabbigt för att publiceras här. Kommer dock skriva detaljerat om dessa händelser på Opium.se sent inatt, så stay tuned! VAR VAR VAR!?!?!?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 19 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 Jag och min polare gick på vägen klockan halv 12 när vi hörde att det kom 2 fjortisar, då hoppade vi in i en buske och min polare härmade en lodare ”äh håll käften jag försäker sova här” faaan va rädda de blev de sprang därifrån jeklar va vi garvade efter det Såhär lät han Ahahahaha! Lät fan som en riktig! Skulle fan också bli rädd som fan om jag hörde det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 Jag satt med några kompisar på bussen längst bak... Då kom en kotrollant på och till sist kollade han på mitt busskort väldigt länge och sa: -Går ni på Gymnasiet? -Ja! *lång tystnad* -Men vad gör ni om ni inte har busskort? -ööhhh, va? (sa jag) *lång tystnad* -BETALAR!!!!!!!!!!!!!! (sa han med hög och mörk röst) Det var det roligaste jag nånsin hört tror jag. Vi höll på att garva ihjäl oss när han hade gått av Han hade väl inte satt dit nån på hala dagen, så han kände sig tvungen! ROFL HAHAH LOL !!![shift+1][shift+1][shift+1][shift+1]!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 Ahahahaha! laugh.gif w00t.gif Lät fan som en riktig! Skulle fan också bli rädd som fan om jag hörde det. wub.gif Jupp, nästa gång ska vi fan filma det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 (redigerad) Innan en fest så var jag och 4 andra hemma hos killen som skulle ha festen... Då skulle vi beställa pizza så en ringer då ner och börjar beställa 1 Hawaii och så vidare... När han hade sagt hälften av beställningen så skriker en annan kille som står en meter ifrån: KATTEN BRINNER!!! Samtidigt som två andra börjar vråla... AHHHH! Killen från pizzerian säger då: Öhh Fööörlåt? Skitroligt Redigerad 19 augusti, 2005 av Diezl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 Jag och min polare gick på vägen klockan halv 12 när vi hörde att det kom 2 fjortisar, då hoppade vi in i en buske och min polare härmade en lodare ”äh håll käften jag försäker sova här” faaan va rädda de blev de sprang därifrån jeklar va vi garvade efter det Såhär lät han Hahahaha förresten hur kan man höra att det kommer fjortisar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 Hahahaha förresten hur kan man höra att det kommer fjortisar? Fniss, hihi, typ, bah och liknande Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 Ahahahaha! Lät fan som en riktig! Skulle fan också bli rädd som fan om jag hörde det. Ljudet var ifrån Lasse Kongo (Robert Gustavsson) från filmen Torsk På Tallin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 19 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 Ljudet var ifrån Lasse Kongo (Robert Gustavsson) från filmen Torsk På Tallin. Vart besviken nu. :'( Trodde det vad nåt dom spelat in. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts