KalleR Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 .en rolig sak som hände för några år sedan var att en kompis låste in sina bilnycklar.. i bilen.. med motorn igång... lol... satt säkert dubbelvikt av skratt i flera dagar.. HAHAHA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 För några år sedan bodde vi på ett hotell i gbg...Vid frukosten(som var i en restaurang) så skulle jag skrämma min syrra när vi var på väg att gå...så jag gömde mig bakom en väcgg och sa åt farsan att säga till när hon kom...så nickade han till som ett tecken på att hon kom...så jag hoppade fram och skrek BUUH!...och, ja, det var ju inte min syrra utan min rumsgranne...som jag inte kände...måste sett ut som crazy froghelvetet! HAHAHAHAAHAHAHAHA Samma sak gäller för Alpha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 HAHAHAHAAHAHAHAHA Samma sak gäller för Alpha. Har det hänt han med eller? jag råkar ut för det mesta jag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 Har det hänt han med eller? jag råkar ut för det mesta jag! Tror att han menar att han skrattade åt det Alpha sa också... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 Tror att han menar att han skrattade åt det Alpha sa också... Jaha! fattar! Vad skulle vi göra utan vår lilla tija!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 Jaha! fattar! Vad skulle vi göra utan vår lilla tija!? Lägga er ner och gråta, antagligen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 (redigerad) Vet inte om jag har någon händelse som är roligast men jag har ett gäng roliga händelser vi hade tema i skolan att göra våra egna brädspel innan vi började skulle vi i klassen räcka upp handen och säga massa spel så skulle vår matte/slöjd-lärare skriva upp dom på tavlan de här är stavfelen jag kommer ihåg (det var alltså fler) schak (schack) härren på teppen (herren på täppen) tuch (touch) ploke pinn (plocke pinn) det var mer som jag inte minns inga jätte stavfel men det roliga var att det var ju en lärare som stog där och skrev alla satt och fnissade och höll sig för skratt sen gick vår svenskalärare och rättade alla stavfel medans han stog jämte och kände sig dum en annan gång som var så jävla kul var när det var sista lektionen på en måndag i 8:an det var no- lektion och alla var så jävla trötta, vi skulle sitta och läsa i våra böcker jag och 3 andra kompisar satt och skrattade typ konstant i 45 minuter åt ingenting vi typ asgarva i 5 minuter sen sa vår lärare till oss, vi var typ tysta i 5 sekunder sen när harklade/bytte sida/utstötte något som helst ljud så skrattade vi igen så höll det på hela lektionen, till slut blev vår lärare arg det är inte kul för nån annan det var nog det roligaste som hänt mig en kul grej hände min farsa när han var i usa 1986 han hade nyss anlänt till los angeles och letade efter att hyra ett rum i nåns hus så han skulle kolla på någons hus, så killen som hyrde ut rummet och hämtade honom och så körde de till huset som låg ganska långt bort i nån förort det visade sig att killen var med i nån skum sekt när dom kom dit så stog det en gubbe utan för huset -Gissa hur gammal han är, sa frågade killen som hyrde till min farsa -Han är väl kanske 50, svarade min far -Han är 100 år! -Ööh, ok sen pekade han på en annan gubbe och sa -Gissa hur gammal han är -Han är väl kanske 100 då -Han är 1000 år ( ) då börja min farsa bli lite rädd, "vad är det här för psycho!?" tänkte han sen när han skjutsa tillbaka honom (tro det eller ej, han ville inte bo där) så satt min farsa hela vägen beredd att hoppa ur bilen Redigerad 15 augusti, 2005 av berit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 Igentligen har jag inte varit med om något riktigt kul, jag har levt ett ganska tråkigt liv. Det är isf alla resor jag har varit på som varit det roliga.. Holland(5ggr), Tyksland(1ggr), USA(1ggr), Danmark(1ggr), Cypern(1ggr), Canarie öarna(1ggr), Spanien(2ggr) och kanske ev Gotland(3ggr). Men mitt dagliga liv är ganska tråkigt.. Ta idag tillexempel, jag ska jobba. Hur kul är det? Fy och blä. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 .en rolig sak som hände för några år sedan var att en kompis låste in sina bilnycklar.. i bilen.. med motorn igång... lol... satt säkert dubbelvikt av skratt i flera dagar.. HAHAHAHA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 .en rolig sak som hände för några år sedan var att en kompis låste in sina bilnycklar.. i bilen.. med motorn igång... lol... satt säkert dubbelvikt av skratt i flera dagar.. Hehe... Med tanke på det, ungefär samma sak har hänt oss några gånger. Farsan och jag var ute och åkte med bilen (vi skulle hälsa på nån, minns inte vem). Aja, vi klev iaf ur bilen när vi kommit fram och hunden får stanna i bilen så länge. Vi skulle bara göra ett kort besök, så han kunde lika gärna stanna i bilen. När vi kommer tillbaka försöker jag att öppna dörren, men det verkar vara låst. Jag ser nycklarna i bilen och säger "Va fan!". Sedan kollar jag i baksätet, det sitter hunden och har vräkt i sig en marabou chokladkaka som jag hade lämnat. Anledningen till att det var låst är att hunden ofta vill kolla ut genom fönstren i bilen. Han måste ha tagit sig till framsätet och klivit på knappen som låser alla dörrar. Tyvärr har detta inte bara hänt en gång. Samma sak har faktiskt hänt tre gånger, om man bortser från chokladen då... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 Haha, Hur kom ni in i bilen sen då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 Sedan kollar jag i baksätet, det sitter hunden och har vräkt i sig en marabou chokladkaka som jag hade lämnat. Vetu jag har läst att det inte är bra för hundar att äta choklad. Det är som gift för dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 Haha, Hur kom ni in i bilen sen då? Ringde efter morsan som fick komma med reservnyckeln. Vetu jag har läst att det inte är bra för hundar att äta choklad. Det är som gift för dem. Jag med, men han klarade sig bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Streetwave Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 På festivaler hör man ofta roliga saker: Det var en väldigt lugn stund på en av Hultsfredsfestivalens campingar. Nästan alla verkade sova och solen sken. Men så helt plötsligt, mitt uppe i all tystnad: Full kille: "I GOT ERRRRRREEEEECTIIIIOOOOON!!!!!!" (kl 7 på morgonen) Min engelskalärare: "Men vad bra då..." Jag: "HÅÅÅÅLL KÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄFTEEEEEEEEEEEN!!!" (tills rösten typ sprack) Kille i nåt tält: "Och det här är alltså Silent Camp..." Jag: "Drick lite whiskey, det hjälper!" Fulla killen: "Jag har whiskey!" Varpå han börjar springa med en whiskeyflaska i handen, men halkar i en spya och däckar med huvudet inne i nån annans tält, som också hade däckat och inte märkte ett skit av det. Men problemet var att en av hans polare hade sex inne i samma tält och skrek: "Men vad faan!? Det här är privat, din jävel!!" Och kastade ut honom. Man tycker ju att de kunde ha stängt tältet... Vid det här laget hörde man många människor som precis vaknat tjafsa med varandra och det blev omöjligt att sova. Men sen... Mårten (som ofta debatterar med sej själv i sömnen): "NEEEJ!! FÖR HELVETE!", varpå det blev helt tyst på campingen. Ingen sa ett ord, och många somnade om igen. Kommer nog på fler sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 (redigerad) [En jäkla massa text.] Haha, fan vad jag garvade! Edit: Men nu när jag tänker efter...Inte roligt, ne. Redigerad 23 augusti, 2005 av Tiger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Streetwave Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 Så här har en polare beskrivit en av sina händelser under tonåren, taget från rockparty.se-forumet: "Nån gång i tonåren så vaknade jag upp efter ett lussefirande med hela underlivet fullt av spyor...så jag fick börja dagen med att plocka bort stora kakor med torkad spya från min stackars balle.... steg upp ur sängen och såg att jag även skitit på migsjälv, trevligt värre. Fan bäst att jag sticker in och duschar innnan morsan vaknar, tänkte jag...tripp tripp tripp. Vem möter jag i hallen...nyvaken morsa bredvid en brun köksstol som i orginalutförande var vit, jag hade visst sprutlackerat den med skit i tron att jag satt på toa när jag kom hem på natten... Kan ens mor älska sin son vid det tillfället? Fick senare reda på av kompisar att jag även pissat på mig tidigare på kvällen när jag glömt att öppna gylfen..." Både äckligt och förbannat roligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 .ja, det är inte lätt när man tvunget ska börja supa innan man är pott-tränad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conny_S Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 Det var väldigt roligt en gång i skolan, jag och en kompis stod och pratade lite på det hala sten golvet. Kompisen hade väldigt långa strumpor, de var långt över tårna på honom. Vi skulle gå vidare till en lektion och när han skulle gå vände han sig på något konstigt sätt så att han ställde sig på sin ena fots förlånga strumpa samtidigt som han försökte springa vilket ledde till att han gjorde en otroligt snabb piruett och flög ner med axlarna i golvet och skrek. Höll på att skratta ihjäl mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MR_Lene Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 Väldigt rolig tråd låt den leva länge =) Kan tyvärr inte dela med mig av nått just nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 .en rolig sak som hände för några år sedan var att en kompis låste in sina bilnycklar.. i bilen.. med motorn igång... lol... satt säkert dubbelvikt av skratt i flera dagar.. Får man undra hur man lyckas låsa in nycklar medan bilen är igång? Blir lite svårt när nycklarna behövs för att låsa, och för att hålla bilen igång. (Svara nu för guds skull inte "Nej, du får inte undra) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts