Patrik Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Berätta om roliga saker du varit med om här! Var på flygplatsen, och hade med mig två oöppnade serietidningar, inplastade. Båda hade varsin liten vattenpistol i. Efter att ha gått i genom säkerhetssaken så frågar en av vakterna om han får ta vattenpistolen, för säkerhetsskull. Den han tog var genomskinlig och rosa. Han missade dock den andra, som såg nästan precis ut som en riktig fast mindre! Den hade t.o.m döskallar på dig! Undra hur killen tänkte! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Haha lol kommer och editar om jag hittar på nått Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 När ja flög me pappa till usa för 3 gången.. så sitter man där på planet o fyller i alla papper.. me frågor så som "är du terrorist?" så kryssar man i ja eller nej... o andra frågor om man tar droger o bla bla... så ska man ju fylla i adressen där man ska bo mest o så... o pappa kunde inte adressen.. så sen när vi klev av planet, går fram dit alla går igenom o så kollar dom pass o bla bla, så ger man dom pappret.. då säger gubben där "ni vet att man måste kunna adressen för o få komma in i usa va?" fast på engelska då då o vi hade ju inte skrivit den... så han skicka oss öhm.. till nåt ställe, så fick vi sitta där, o vänta på vår tur, då fråga dom typ om vem vi skulle bo hos, o bla bla.. så efter 2-3 timmar.. hade en gubbe där kollat upp o så.. så efter typ 3 timmar fick vi komma ut o hämta baggaget.... lagomt kul... trodde fan vi skulle bli hemskickade igen... o som pricken över i va vårt baggage försenat.. fast bara typ nån halvtimme nej.. de va inte kul.. men ändå o sen i usa, så hade ja köpt 1 crash cymbal o 1 hi hat.... o sen när vi kommer hem från usa igen... då har dom glömt vårt baggage i holland (mellanlanda där) så vi fick gå nånstans o beskriva hur vårt baggage såg ut... då blev ja rädd att ja inte skulle få mina cymbaler.. men sen dagen efter kom de nån me vårt baggage hem o så snacka vi me han som körde de till oss, o han sa att sånt händer varje dag så dom får åka me baggaget till folk... men själva usa va väll skoj vart där 3 gånger nu... riktigt skönt land.... så.. usa e den roligaste "händelsen" som hänt mig åker väll dit igen nästa år Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 När jag och en kompis skulle skata (stavniing) så råkade jag ramla precis när de skulle starta deras digital kamera. All började skratta. Det var kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 När jag var i USA på NHL entery draft 2004.. Vi var 9st och agenterna pröjsade allt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Igår när jag var hos en polare o lirade kort så kom hans låtsas farsa in. Han lät skitfull och han har underbett (vilket jag finner roligt), han stod där och snackade lite med oss. Sen när han gick garvade jag som fan, har nog inte garvat så mycket på ett år. Jag var väldigt trött också så det kan ju ha haft en ganska stor inevrkan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Att min kompis, skit full, ställde sig lutande mot ett träd mitt i stan och började skita. Det var roligt, fast lukten var inte fräsch, för jag filmade underifrån med min mobil.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Aigth, jag var och tältade med en kompis och hans familj på öland för några veckor sen. På kvällen går vi till campingens badrum för att kissa och borsta tänderna osv. Jag och min kompis brukade alltid sitta i båsen bredvid varandra så vi kunde prata och så, så jag går in i ett bås och ser min kompis gå in i det bredvid. Vad jag inte arnade var att direkt jag stängde min dörr så gick han ut, varpå det kom in en annan kille i båset brevid mig. Jag hörde ett stönande från båset brevid, när han satte sig. Jag trodde det var min kompis så jag började asgarva och sa "Vad fan håller du på med, runkar du eller?". Sen så sjöng jag lite och sen gick jag ut från toan. Han satt kvar inne på toan så jag ställde mig och väntade. Efter ett tag orkade jag inte mer så jag ställde mig och bultade på dörren och skrek "Dennis, kom ut nu för fan". Sen väntade jag en stund till och så bankade jag ännu hårdare och skrek "Dennis den store?". Då såg jag min kompis sticka fram huvudet bakom en av duschkabinerna och flinade som fan. Jag förstog genast vad som hade hänt och sprang allt jag kunde ut ur badrummet. Pinsamt. :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Aigth, jag var och tältade med en kompis och hans familj på öland för några veckor sen. På kvällen går vi till campingens badrum för att kissa och borsta tänderna osv. Jag och min kompis brukade alltid sitta i båsen bredvid varandra så vi kunde prata och så, så jag går in i ett bås och ser min kompis gå in i det bredvid. Vad jag inte arnade var att direkt jag stängde min dörr så gick han ut, varpå det kom in en annan kille i båset brevid mig. Jag hörde ett stönande från båset brevid, när han satte sig. Jag trodde det var min kompis så jag började asgarva och sa "Vad fan håller du på med, runkar du eller?". Sen så sjöng jag lite och sen gick jag ut från toan. Han satt kvar inne på toan så jag ställde mig och väntade. Efter ett tag orkade jag inte mer så jag ställde mig och bultade på dörren och skrek "Dennis, kom ut nu för fan". Sen väntade jag en stund till och så bankade jag ännu hårdare och skrek "Dennis den store?". Då såg jag min kompis sticka fram huvudet bakom en av duschkabinerna och flinade som fan. Jag förstog genast vad som hade hänt och sprang allt jag kunde ut ur badrummet. Pinsamt. :"> Hahahaha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Jag och min kompis brukade alltid sitta i båsen bredvid varandra så vi kunde prata och så, så jag går in i ett bås och ser min kompis gå in i det bredvid. Vad jag inte arnade var att direkt jag stängde min dörr så gick han ut, varpå det kom in en annan kille i båset brevid mig. Jag hörde ett stönande från båset brevid, när han satte sig. Jag trodde det var min kompis så jag började asgarva och sa "Vad fan håller du på med, runkar du eller?". Sen så sjöng jag lite och sen gick jag ut från toan. Han satt kvar inne på toan så jag ställde mig och väntade. Efter ett tag orkade jag inte mer så jag ställde mig och bultade på dörren och skrek "Dennis, kom ut nu för fan". Sen väntade jag en stund till och så bankade jag ännu hårdare och skrek "Dennis den store?". Då såg jag min kompis sticka fram huvudet bakom en av duschkabinerna och flinade som fan. Jag förstog genast vad som hade hänt och sprang allt jag kunde ut ur badrummet. Pinsamt. :"> Hahaha. fan va kul . det va en kille som höll på o mucka gräll med mig. jag ignorerade det men han höll på o fortsätta hela tiden och sa till sina polare att slå mig m.m. sen en gång så sa han någonting med "din mamma äter bajs" eller något sånt. då gick jag fram till honom och sa "jag har 2 brorsor som har gått på thai-kwuando (stavning?) i 10 år och en pappa som har en kriminel bakgrund. vill du du verkligen mucka med mig?", då sprnag han därifrån. jag och en kompis höll på att skratta ihjäl oss . en gång jag och Far skulle åkte på motorvägen så tryckte jag in den där trekants-knappen som gör att blinkersen blinkar på båda sidorna. precis då så åtke vi förbi en polis-bil och han satte på blåhjuset. Far stängde av blinkers-grejen ganska snabbt men han stanade ändå oss. sen när han frågade varför vi gjorde så så svarade jag att jag va kissnödig. då börja Far skratta jättemycket. han orkade inte bry sig så han lät oss åka . kanske kommer på någonting mer sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Aigth, jag var och tältade med en kompis och hans familj på öland för några veckor sen. På kvällen går vi till campingens badrum för att kissa och borsta tänderna osv. Jag och min kompis brukade alltid sitta i båsen bredvid varandra så vi kunde prata och så, så jag går in i ett bås och ser min kompis gå in i det bredvid. Vad jag inte arnade var att direkt jag stängde min dörr så gick han ut, varpå det kom in en annan kille i båset brevid mig. Jag hörde ett stönande från båset brevid, när han satte sig. Jag trodde det var min kompis så jag började asgarva och sa "Vad fan håller du på med, runkar du eller?". Sen så sjöng jag lite och sen gick jag ut från toan. Han satt kvar inne på toan så jag ställde mig och väntade. Efter ett tag orkade jag inte mer så jag ställde mig och bultade på dörren och skrek "Dennis, kom ut nu för fan". Sen väntade jag en stund till och så bankade jag ännu hårdare och skrek "Dennis den store?". Då såg jag min kompis sticka fram huvudet bakom en av duschkabinerna och flinade som fan. Jag förstog genast vad som hade hänt och sprang allt jag kunde ut ur badrummet. Pinsamt. :"> Så går det när man aldrig kan hålla käften Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 För några år sedan bodde vi på ett hotell i gbg...Vid frukosten(som var i en restaurang) så skulle jag skrämma min syrra när vi var på väg att gå...så jag gömde mig bakom en väcgg och sa åt farsan att säga till när hon kom...så nickade han till som ett tecken på att hon kom...så jag hoppade fram och skrek BUUH!...och, ja, det var ju inte min syrra utan min rumsgranne...som jag inte kände...måste sett ut som crazy froghelvetet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Weener och chiligr haha fan va bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 (redigerad) När jag gick hem tillsammans med flera kompisar så kastade en kompis jord på hans kompis och sen började dom kasta på varandra på skoj. Då kom en gammal gubbe och blev skitsur på oss för att vi smutsar ner gatan med jord. Och så snackade gubben med oss att man inte ska kasta jord som borde stå i den högen, tvätta händerna när ni kommer hem bla bla. Och gubben började upprepa samma sak flera gånger. Några kompisar smet iväg och kvar var jag och en kompis och lyssnade på vad gubben sa(han stirrade på oss två så vi kunde inte smita). Sen frågade gubben om nån av oss två kunde bosniska, så sa jag att jag kan! Och så började gubben snacka med mig och samma sak igen! Kasta inte jord och sånt fast då på bosninska. Och han pratade om hur andra som har dött när dom inte har tvättat händerna efter att ha lekt med jord!! Sedan så frågade gubben var ifrån min kompis kom från och han bara: Öh..min mamma är från Frankrike! Gubben bara: Frankrike?? Jasåå. Där bodde jag som luffare en gång i tiden!! . Och sen så pratade gubben om hur han kom till Frankrike och var han bodde som luffare! Och medans han pratade(i evigheter) avbröt jag honom och sa att jag måste hem. Fan va vi garvade efteråt. Och en gång hälsade vi på olika människor som gick förbi på gatan. Och en weirdo snubbe kom fram till och sa: Hej killar hur är det? Nån av mina kompisar: Det e bra. Weirdo snubbe: Väntar ni också på Saddam Hussein?? Killarna flabade så jävla mycket efteråt!! Redigerad 14 augusti, 2005 av Alpha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 14 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 För några år sedan bodde vi på ett hotell i gbg...Vid frukosten(som var i en restaurang) så skulle jag skrämma min syrra när vi var på väg att gå...så jag gömde mig bakom en väcgg och sa åt farsan att säga till när hon kom...så nickade han till som ett tecken på att hon kom...så jag hoppade fram och skrek BUUH!...och, ja, det var ju inte min syrra utan min rumsgranne...som jag inte kände...måste sett ut som crazy froghelvetet! Lol! Hatar nåt sånt händer! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Jag har aldrig nåt att komma med till såna här trådar, för jag är så tråkig, så jag gör aldrig något pinsamt... Men jag vill skriva här ändå, så jag berättar om en grej som jag såg på FearFactor: En tjej som var med på ovan nämnda program sa "I want to, like, look good, and stuff, but I'm not afraid to get dirty!". Detta översatt TV3-idioten med "Jag vill vara snygg, men jag är inte rädd att skita ned mig!". Fy fan vad jag och EB2 skrattade... Det var kul! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest AdamZZ Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Tv3 har aldrig vart bra på att översätta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Sköt mig i foten med luftpistolen, en klassiker När jag skulle gå på toa så låg katten och jamade i toalet stolen När jag sprängde huvvet av en Gädda jag fick. Skriver mer när jag kommer på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Lol! Hatar nåt sånt händer! JO, och det värsta är att det händer ofta med mig! har ju hänt att man ska träffa en tjejkompis på stan till exempel...så ser man en som ser exakt likadan ut som kompistjejen...så kutar man fram och skrämmer henne! asså, om man bara ser henne bakifrån...fan vilken jävla överraskning för båda två när man fattar vad som hänt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 .en rolig sak som hände för några år sedan var att en kompis låste in sina bilnycklar.. i bilen.. med motorn igång... lol... satt säkert dubbelvikt av skratt i flera dagar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts