Vice. Skrivet 27 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2006 For narvarande (Sitter i Thailand o skriver sa det ar anledningen till bristen pa sma cirklar o prickar. ) fortillfallet jobbar jag som kock. Men har alltid tyckt det verkat intressant att vara polis. Sa det e val drommyrket. Maste bara hoja betygen. Men vi far se vad som hander. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 27 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2006 Ah, en hälsning från Vice.. Så du överlevde flygresan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 27 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2006 Nä...han dog... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 27 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2006 Sökt nu till Ica maxi, blir väll sålänge jag fortsätter att plugga. Men vill helst av allt bli kamera man eller liknande, sitta i kontrollrum eller göra effekter skulle vara fin fint. Edit: S Ö K T inte sök ... stavfel Det har min syster också gjort!! Det där nya som ska byggas? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 28 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2006 Att arbeta med spelutveckling hade nog tillfredställt mig, men mina tekniska färdigheter är lika med noll. Ett annat yrke som jag skulle vilja ha att göra med ligger i lärarkåren och då främst i ämen så som Svenska, Engelska och Samhällskunskap. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Coach Skrivet 28 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2006 (redigerad) Pokerproffs...ska vinna WPT! Redigerad 28 januari, 2006 av Coach Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 28 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2006 Något inom Media. Helst inom Filmbranchen. Typ kameraman eller nått sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sagen Skrivet 7 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2007 öööö......typ polis eller sona som gör data-spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 7 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2007 öööö......typ polis eller sona som gör data-spel Sug min salta halvmeter vilken gammal tråd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 7 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2007 öööö......typ polis eller sona som gör data-spel Dom jobben var väldigt lika varandra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 7 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2007 öööö......typ polis eller sona som gör data-spel Eller varför inte korrekturläsare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 7 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2007 Jag ska bli en admin så att tråden kan låsas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts