Tux Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 (redigerad) Programmera, Webdesignare, pilot och polis Redigerad 24 januari, 2006 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 .ingenting.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MR_Lene Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 Journalist på nån random biltidning kanske.Äga bilfirma vore heller inte fy skam. Men jag får se vart stigen i livet leder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 Väldigt osäker, men funderar lite på nån typ av läkare eller liknande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 Polizei. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 Speldesigner Webbdesigner Ståuppkomiker Journalist/krönikör Fritidspedagog Listan går att göra lång. Har även hobbies som kan vara kul att fullfölja. Det blir inte lätt, ack, ack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 Eeee... Jo detta kanske är lite fjantigt det är ju mest tjejer som vill bli detta men jag har alltid velat bli detta eftersom jag älskar djur... Hoppas ingen börjar retas.. Jag vill bli vetrinär Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 Socialbidragstagare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 Arkitekt kanske, och gå i mina föräldrars fotspår Om jag måste välja ett yrke alltså. Som ni kan läsa i Möt Forumiten satsar jag på att bli en överliggare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 Socialbidragstagare. Ser du det som ett jobb? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scotty Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 Roadie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 Advokat eller ta över pappas företag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 (Har jag skrivit här? Finns Gud?) Journalist eller författare. Eller bådadera. Eller den nya Tom Waits. Jag kan inte sjunga, så det skulle ju bli prima. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille_ Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 Eeee... Jo detta kanske är lite fjantigt det är ju mest tjejer som vill bli detta men jag har alltid velat bli detta eftersom jag älskar djur... Hoppas ingen börjar retas.. Jag vill bli vetrinär Hahaha FJANT!!!!! Skojja bara Jag vet inte. Vad blir man om man tar Samhällsvetenskapsprogrammet? jag valde det idag iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 Journalist, jurist och advokat är de jobb jag helst vill bli men sedan ligger även lärare högt upp på listan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 Journalist på nån random biltidning kanske. Låter inte dumt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 Manshora alt. gay. Men hey... Vad vet jag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 VD, maffiaboss, hallik allra helst. Skulle inte det funka skulle jag gärna vilja bli speljournalist, helst på antingen Gamereactor eller Super Play eller ja, någonting med tv-spel iallafall då jag är rätt kunnig på den fronten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 27 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2006 Designer/grafikgubbe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MR_Lene Skrivet 27 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2006 Skojja bara Jag vet inte. Vad blir man om man tar Samhällsvetenskapsprogrammet? jag valde det idag iaf Allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts