CurunirOfValinor Skrivet 23 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2006 (redigerad) Är inte riktigt säker. Har kommit på några stycken i mina funderingar: Kock Konditor Något inom hotellbranschen Festfixare Spelrecensent (alltså på någon stor speltidning, inte typ på någon tolvårings hemsida ) Skådespelare Polis Jobba på eller äga ett spelcafé ...eller något där man tjänar muchos dineros. Edit: Jaha, det var en gammal tråd som någon dragit upp. Nå det gör inget, har ju ändrat mig lite sen förra gången jag skrev i den i augusti. Redigerad 24 januari, 2006 av CurunirOfValinor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 23 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2006 (redigerad) KOmmer ihåg i skolan en gång när fröken frågade vad vi ville jobba med, alla ville bli typ hockeyspelareoch fotbollsspelare, piloter osv kommer Martin där bara Porrfotograf! alla börjar gapskratta och fröken blänger surt på honom... Jaja själv så är jag just nu inne på sista året på ingenjös-högskolan.. sålänge kör jag lastbil och lite sånt på Box Delivery, Jönköping. Redigerad 23 januari, 2006 av Chilli_13 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 23 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2006 Helikopterpilot Polis Vet int vad jag ska välja, om jag tar allt i ett kanske... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 23 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2006 Elektriker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sebbe68 Skrivet 23 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2006 Porrindustrin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 23 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2006 (redigerad) Sökt nu till Ica maxi, blir väll sålänge jag fortsätter att plugga. Men vill helst av allt bli kamera man eller liknande, sitta i kontrollrum eller göra effekter skulle vara fin fint. Edit: S Ö K T inte sök ... stavfel Redigerad 23 januari, 2006 av eliizar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 23 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2006 Jag tror jag har skrivit i denna tråd förut. Men jag tänkte göra en liten uppdatering. Det jag haft i tankarna angående framtida arbete är: psykolog, filosof, grafisk designer, 2d artist (spelutveckling) och kontorsarbetare (vilket företag som helst). Möjligtvis också programmerare. Mina (just nu) allra högsta drömmar inkluderar "fotoretuscherare" (antingen som snyggar upp bilderna i alla fjanttidningar som Vogue osv eller anställd hos någon porrbildstudio) och porrfilmsregissör/producent/manusförfattare. Men då jag inte besitter varken social kompetens, ork att plugga 3-6 år till eller viljan att flytta till USA så lutar det hela åt antingen kontorsknegare eller vaktmästare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kalle.b Skrivet 23 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2006 Pilot skulle va grymt... eller trummis/bassist i ett känd band Hehe pilot samma här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 23 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2006 Göra lite,tjäna mycket =) Men vill väl göra något jag trivs med, personlig tränare på ett gym kanske... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 23 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2006 Vet inte riktigt, kanske journalist, kanske inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 23 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2006 Jag funderar på : Innebandyproffs Gitarrist i ett rockband Författare Jobba svart i vad somhelst Kanske något mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 23 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2006 Någonting med 3d animering, modelring ska börja på ett gymnasie där man gör 3d animationer i Maya till hösten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 El-nisse hade jag tänkt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 Vet inte riktigt. El eller ngt med datorer. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 Ingen aning, men jag ska ha saftigt me cash Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 Amerikan. Så att jag kan äta pannkakor med sirap på varje morgon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireblade Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 (redigerad) Elektriker Går första året på elprogrammet så... Redigerad 24 januari, 2006 av Fireblade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 Amerikan. Så att jag kan äta pannkakor med sirap på varje morgon Kan man inte göra det om man e svensk? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 Porr stjärna Nee men jag ska bli målare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 Kan man inte göra det om man e svensk? Näj, man måste va' nationell. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts