Jump to content

Jobb!

Frenzy
 Share

Recommended Posts

Är inte riktigt säker.

Har kommit på några stycken i mina funderingar:

Kock

Konditor

Något inom hotellbranschen

Festfixare

Spelrecensent (alltså på någon stor speltidning, inte typ på någon tolvårings hemsida >_<)

Skådespelare

Polis

Jobba på eller äga ett spelcafé

...eller något där man tjänar muchos dineros.

Edit: Jaha, det var en gammal tråd som någon dragit upp. Nå det gör inget, har ju ändrat mig lite sen förra gången jag skrev i den i augusti. :)

Redigerad av CurunirOfValinor
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 111
  • Ålder
  • Senaste inlägg

KOmmer ihåg i skolan en gång när fröken frågade vad vi ville jobba med, alla ville bli typ hockeyspelareoch fotbollsspelare, piloter osv kommer Martin där bara Porrfotograf! alla börjar gapskratta och fröken blänger surt på honom... >_<

Jaja själv så är jag just nu inne på sista året på ingenjös-högskolan..

sålänge kör jag lastbil och lite sånt på Box Delivery, Jönköping.

Redigerad av Chilli_13
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tror jag har skrivit i denna tråd förut. Men jag tänkte göra en liten uppdatering.

Det jag haft i tankarna angående framtida arbete är: psykolog, filosof, grafisk designer, 2d artist (spelutveckling) och kontorsarbetare (vilket företag som helst). Möjligtvis också programmerare.

Mina (just nu) allra högsta drömmar inkluderar "fotoretuscherare" (antingen som snyggar upp bilderna i alla fjanttidningar som Vogue osv eller anställd hos någon porrbildstudio) och porrfilmsregissör/producent/manusförfattare. Men då jag inte besitter varken social kompetens, ork att plugga 3-6 år till eller viljan att flytta till USA så lutar det hela åt antingen kontorsknegare eller vaktmästare.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor