leftbehind Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Världens bästa bassist Nej, men helt klart musik av nått slag. Om det sen är ljudtekniker, roadie eller bassist spelar ej så stor roll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Någonting som har med egen kreativitet att göra; skriva (böcker, manus, noveller, poesi etc.), regissera eller dylikt. Som liten ville jag alltid leva värsta bohemlivet: sitta ute på gator i Florens och måla av, vara en nedrökt författare etc. Hä hä hä. Kommer dock sluta upp med att man sitter på ett kontorhelvete hela sitt vuxna liv, tar bilen (som är det enda man håller kärt) hem till sin fru som är sjukskriven pga stress och sitter hemma med våra två medelklassuppfuckade barn på fyra och två år som man sådär i efterhand ångrar mer än att man inte sköt sig själv innan man gick in i allt detta. Tihi! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Coolt! Har du inte jobbat som Läkare? Läkare?, Nej jag är 19år . Nej men jag är utbildad undersköterska/ambulanssjukvårdare. Vill jag ha en "fast" anställning på ambulansen måste jag läsa till ambulanssjuksköterska, vilket jag inte orkar för det är ett antal år . Som det är nu så är jag lite överallt och jobbar på ambulansen, Helsingborg, Landskrona, Malmö. Jobbar så eftersom jag som sagt inte har "fast" anställning. Ska som sagt börja läsa till brandman nu, en SMO utbildning. Den är på två år. Sen är jag klar brandman. Men det ska bli skitkul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Jag vill jobba inom lag och rätt. Kommer att söka in till Polishögskolan så fort jag är klar med mitt pluggande.. Det är det jag vill hålla på med i framtiden. När jag har pluggat klart så kanske jag kommer att försöka att få jobb som väktare eller ov medans jag väntar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Streetwave Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Musikproducent, musiker, tennisproffs, entreprenör, ekonom. Helst alltihop. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Tipset! Se nu på Premier League, Liverpool ger 15 ggr pengarna tor jag så om man skulle satsa 10 000 så blir det 150 000 kr Eller HIF 6 - HeIF 2 gav mer än 1000 ggr pengarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skytten Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Inom flyget som flyginjengör/tekniker/mekaniker eller pilot eller nå liknande. Flyger mycket simulator och så jag är ju intresserad och kan en del. Annars så skulle jag kunna tänka mig att bli polis av något slag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Jag vill jobba med porr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Jag vill jobba med porr Okej (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Vinna asmycket på gubb-lotto och leva som förtidspansionär Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Författare/journalist tror jag. Ska göra mitt bästa för att klara mig ur medelklasshelvetet, och om jag trillar så ska jag fixa ut en massa sömnmedel och dö. Så känns det i alla fall nu. (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Bildesigner eller bilutvecklare känd gitarrist är man ju redan, åtminstone här där jag bor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Författare Skådespelare Fotograf Proffessionell Anders och Måns-fanatiker (tänk att få betalt för det....!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 Författare/journalist tror jag. Ska göra mitt bästa för att klara mig ur medelklasshelvetet, och om jag trillar så ska jag fixa ut en massa sömnmedel och dö. Så känns det i alla fall nu. Journalist är någonting jag också har velat bli i min barndom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bozzard Skrivet 23 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2006 Jobba? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 23 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2006 Författare /Designer / Journalist / Krönikör Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 23 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2006 Jaa lönt att dra upp en gammal topic. Posta den istället i dagens LoL. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 23 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2006 Minns att jag skapade sådan här tråd förr.. , Men men,, Det nya ersätter det gamla. Tänkt bli läkare eller något sådant. Kirurg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 23 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2006 Jag har sökt till gymnasium inom media och "kök" så jag hoppas på något inom det . Helst fotograf typ... På mitt förstaval så kan man läsa ljud och sådant också (det enda gymnasiet som har alla medieämnen i Gbg tror jag ). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 23 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2006 Det här är inte första gången jag skriver vad jag ska/vill bli? Spelutväcklare, eller köpa en stor lastbil och ploga åt kommunen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts