CurunirOfValinor Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 (redigerad) Skulle vilja driva antingen något sorts hotell eller ett spelcafé. Att bli kock eller bagare hade inte varit helt fel heller. Redigerad 14 augusti, 2005 av CurunirOfValinor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Självklart gitarrist, spela med dom som jag ska spela med nu i höst. Synd bara att vi bara består av en sångare, jag och en trummis. Men bassist + en gitarrist, det ger sig. Sen självklart producent också. Har velat bli det...ända sen jag visste vad dom var. Producera sin egen skiva vore kanon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Sportkommentator...... ZLATAN GÖR MÅÅÅÅÅÅÅL!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 1.klädes modell 2.Holywood stjärna 3.Spelutvecklare 4.Kock Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 (redigerad) 1.Helikopter pilot för polisen 2.Helikopter pilot @xstreem Lastbilschaffis är det typ minst belönade jobbet och advokat är det mest belönade Redigerad 14 augusti, 2005 av aikjonas12 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Vinna 70 miljoner på tipset så jag slipper arbeta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dangerboy Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Typ professor inom något häftigt ämne...typ Religionshistoria eller nått... Kanske något inom geografi...om man nu kan jobba med något inom de ämnet, förutom geolog då.. Sen har jag ju rockstjärna som högsta drömyrke också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 14 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Sen självklart producent också. Har velat bli det...ända sen jag visste vad dom var. Producera sin egen skiva vore kanon Samma här! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Vinna 70 miljoner på tipset så jag slipper arbeta. De e rätt lätt att göra av me 70 mille snabbt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Liquid_Ice Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Jag är också inne på det där vinn-100miljoner-så-jag-slipper-arbeta tjafset... Om jag var tvungen skulle vilja jobba med nått jag är duktig på, som gör att jag inte behöver plugga. Jobbiga är att jag inte har nåra som helst skills i nånting...hmm, back to the drawing board... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Skådis Eget företag Säljare Modell Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Advokat eller porrskådis (ett LITET skämt) HAhah =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Hm... Nu ska jag kolla i min magiska kula.. Ser mig själv i en ny bmw 7serie fullutrustad med lädersits... Ser en Handdator framför mig.. GPS alternativet är på... Har på mig en Armani kostym.. Vettefan vad det är.. Egen företagare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Regissör våre heller inte fel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xeo001 Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Pilot, grafiker eller Gitarrist. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Jag vet inte riktigt, jag ska gå media så nåt inom det det skulle vara kul att jobba med film Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Utbildar mig till bilmekaniker, så det blir väl något där runt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 .vote: Inget Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Vinna 70 miljoner på tipset så jag slipper arbeta. W0rd liksom. Annars kanske i Playboys mansion. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Spelutvecklare, Skribent eller Advokat(kanske). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts