Frenzy Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Ja jag och Patrik tyckte att det var dags med en sån här topic! Så vad skulle ni vilja jobba som i framtiden? Jag skulle vilja vara musikproducent och äga ett skivbolag samt vara gitarrist i ett känt band. Så vad vill ni göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Jobba med djur i nån form...gärna äga ne djuraffär och bossa runt personalen^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 El kanske äga firman då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Antingen 3D, programering, Flash, animation, affisher, teckning. Alla! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Pilot skulle va grymt... eller trummis/bassist i ett känd band Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bogart Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Bilmekaniker.. Den är det enda som finns på kartan.. Om jag nu inte skulle bli det så är jag hellre arbetslös livet ut.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Jag skulle vilja vara musikproducent och äga ett skivbolag samt vara gitarrist i ett känt band. Du å ja, Frenzan. Pax för rytm. Dessutom är jag lika ekonomisk som Paris Hilton, så att du äger skivbolaget verkar bra. T: Jag ska bli känd rytm-gitarrspelare, och glänsa på rytm-himlen tillsammans med James Hetfield, Malcolm Young och Jon Schaffer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 14 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Du å ja, Frenzan. Pax för rytm. Dessutom är jag lika ekonomisk som Paris Hilton, så att du äger skivbolaget verkar bra. T: Jag ska bli känd rytm-gitarrspelare, och glänsa på rytm-himlen tillsammans med James Hetfield, Malcolm Young och Jon Schaffer. Tsss... Passa dig jag är rytm! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Maskin Ingenjör Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Brandman . Börjar läsa nu till Hösten. En två årig linje. Ska bli riktigt kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Brandman . Börjar läsa nu till Hösten. En två årig linje. Ska bli riktigt kul. Coolt! Har du inte jobbat som Läkare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Har ingen idè! Vill inte ens tänka på det. Nästa år så ska jag börja första ring och man vet ju inte vart man ska gå Fast man hittar väl något.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Vet inte riktigt, kanske nåt med datorer eller kanske kock Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Vet inte. Journalist? Skribent? Programmerare? Spelutvecklare? typ det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weaper Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Någonting på havet, antagligen kustbevakningen eller någon slags kapten på en fin färja. Fast pilot/bil mekaniker skulle också sitta fint. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 En Langare eller nää Pilot...... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Bilmekaniker på en Mack eller så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Elektriker eller jobba i en datorbutik.. Läser till elektriker dock.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Vill jobba som datanörd :) .. så soft att sitta framför datorn hela dagen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Lastbilschaffis eller advokat... Har inte bestämt mig än... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts