VickeX Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 45 på närmaste pizzerian. Godaste i stan är bara lite godare än närmaste men endå ca 90kr per pizza där. Då kan man ju äta på närmaste som endå är nästan lika god Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 40-60 kronor tror jag. Goda dessutom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Minst 35 och högst 50 Kr. DOm som kostar 50 kr e special pizzor dom vanliga kostar 35 till 45. Vote : Vet inte riktigt vad ja ska vota . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy vercetti Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Närmaste pizzerian har pizzor från 40 och uppåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 80 och uppåt. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Beror på vilken pizzeria och vilken sort såklart Den jag brukar köpa kostar 44 kr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaeR Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Här kostar dom mellan 40-60:- men den godaste "Kebabpizzan " kostar typ 50:- så jag röstade på 50-60:-. Finns 3 st pizzerior här, men bara en bra.. / Mvh Daniel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crouching.tiger Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 Jag vägrar tro att pizzor som kostar under 40 kronor är antingen lagom stora eller goda en margarita kostar typ 40 spänn här, den jag brukar köpa brukar kosta 50-55. sen finns ju familjepizzor som kostar 90-110. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 44:- kostar de allra flesta där jag brukar köpa. Sen finns det dyrare "special-pizzor". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 Finns en riktig pizzeria, fast där vill man inte äta, en sur turk som jobbar där . Å dyrt är det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 44:- kostar de allra flesta där jag brukar köpa. Sen finns det dyrare "special-pizzor". Specialpizzorna är ju det ända rätta Kebabpizza Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DoeX Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 Åt en pizza igår. Den kostade typ 30 kronor, men fyfan va äcklig den va Åt en sån fast på Öland där va den mycke godare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 Beror på vad man äter, superkebabpizza, som är det bästa kostar 60. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tydligen Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 Här finns det en pizzeria som har 4 pizzor för 100 kr, helt ok, me nde är dom vanligaste typ med ost & skinka & med ananas å svamt å shit Men helt ok, goda är dom också. Men dom godaste pizzorna finns på en annan pizzeria å kostar typ 40-60 kr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 Här kostar dom mellan 40-60:- men den godaste "Kebabpizzan " kostar typ 50:- så jag röstade på 50-60:-. Finns 3 st pizzerior här, men bara en bra.. / Mvh Daniel Din signatur är för stor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 15 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 Jag vägrar tro att pizzor som kostar under 40 kronor är antingen lagom stora eller goda en margarita kostar typ 40 spänn här, den jag brukar köpa brukar kosta 50-55. sen finns ju familjepizzor som kostar 90-110. Kom hit och käka då. Kostar 25:- och är gott som fan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 Runt trettionio kronor för en medelstor. Hutlöst, om ni frågar mig. Goda är de inte heller, dock är det ont om pizzerior i närområdet. Åk inte till Hägersten om ni vill äta pizza, alltså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 45 spänn här. Käkar alltid på Fyrkanten btw. Sörmlands renaste pizzeria. har godast pizzor engilt mig också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 Oops :"> och självfallet menar jag den billigaste pizzerian och typ vesuvio-calzone ja dom pizzerna som brukar vara lite billigare. Aah varför läste jag inte det tidigare, röstade 50-60 men calzone kostar 35 här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P1rsson Skrivet 17 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2005 Köper pizzan för 55 kr. Mmm, nu blev jag sugen på pizza Hoppas jag har nån kvar i frysen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts