hooch Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Hej! Är i San fierro och gör uppdrag. Måste man gör alla Z uppdrag för att komma vidare? har klarat alla W men har problem med Flygplansleksaken när man själv styr planet. Tips på hur jag ska kunna klara det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Nej, du behöver inte göra Zero's uppdrag för att komma vidare i storyn. Det är bara om du vill ha 100%, men det kan du ta hand om senare om du inte gillar hans uppdrag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hooch Skrivet 13 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Vad gör man istället? Bilskolan och W uppdragen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 (redigerad) Ja. Och Jizzys uppdrag(om du kommit till dom). Redigerad 13 augusti, 2005 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hooch Skrivet 13 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Ja det är väl dom vid garaget man gjort? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Ja det är väl dom vid garaget man gjort? Nja, hehe, Jizzys är vid hans klubb under en stor bro. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hooch Skrivet 13 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Hmm, när kommer det fram då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Hmm, när kommer det fram då? Du kanske redan har den, jag minns inte när den kom. Det är dock ingen "bokstav" på kartan, utan mer som en markering... ljusblå har jag för mig. Vid Gant Bridge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Hmm, när kommer det fram då? Det kommer när det kommer, fokusera på dom du har Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hooch Skrivet 14 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Men jag har gjort W's alla. Sen måste man verkligen klara Bilskolan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hooch Skrivet 14 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Klarade äntligen bilskolan. Iaf första uppdraget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hooch Skrivet 14 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Du kanske redan har den, jag minns inte när den kom. Det är dock ingen "bokstav" på kartan, utan mer som en markering... ljusblå har jag för mig. Vid Gant Bridge. Lust att visa på bild? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 (redigerad) Lust att visa på bild? Skulle jag gärna gjort om jag hade GTA SA installerat. Har dock inte det pågrund av att jag tröttnat på det grovt. Jag måste ha kul när jag har spelar, annars kan jag inte spela. Men jag kan ringa in på karta...vänta. Där det blåa kluddet är högst upp till vänster på San Fierro. Nere på den piren. Redigerad 14 augusti, 2005 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Tips Hooch: Editera dina inlägg istället för 3 på raken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts