Azore Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Polare: Snacka skit, vara på stan, fixa med bilen. Flickvän: Mysa, vara på stan, hyra film m.m Det är vad jag gör iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Vara med polare, sitta och datanörda mig...ta hand om alla terrrariedjuren...mm....listan blir låååång!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Göra musik, softa hemma, softa ute, softa vid datorn, softa med poolarna. Yao, softa för det mesta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Chilla som fän... det är det ända man gör. röker en gås och chillar i soffan hela dagen, asrolig sommar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Chilla som fän... det är det ända man gör. röker en gås och chillar i soffan hela dagen, asrolig sommar Hahaha, w0rd! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 14 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 (redigerad) Min flickvän kommer i morron kl. 20.00 vi e ensamma Ge mig lite tips vad jag kan göra då, plz....... Redigerad 14 augusti, 2005 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Nej men lira SA. Gå ut med kompisar (oftast bara gå upp på ett garagetak med en lärre men det är kul det med). Sen brukar man lyssna på mycket på musik och göra shysta covers. Klippa gräsmattan är alltid en favorit, läsa lite om SA på Internet. Gå på fotboll och beundra sig av läktarkultur. Spela fotboll är alltid kul. Shit där var alla mina inrtessen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 (redigerad) Kolla på Skräckfilmer Redigerad 14 augusti, 2005 av kariya Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Sitta vid datorn? (Jag har då inget bättre för mig..) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 14 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Kolla på Skräckfilmer Hon tycker inte om sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Hon tycker inte om sånt Jag har så dålig fantasi.. :'( Rita! :'( Nej, men gör det vanliga, se på film, gå på bio, laga mat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 14 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 (redigerad) laga mat. Tack! det har jag inte tänkt på Det e första gången jag e ensam med henne så jag skulle helst inte inte åka på bio med henne. (om inte det blir katastråf) Redigerad 14 augusti, 2005 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Hon tycker inte om sånt Men dina polare kanske tycker om sånt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 14 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Men dina polare kanske tycker om sånt? Jaha missupfattade det lite. Sorry! :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Well.. man kan väl äga lite n00bs på nått kul spel som tex cs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 (redigerad) Adams flickvän Woot! vad vill du min flickvän!? :'( sry för double post .. Redigerad 14 augusti, 2005 av Slippy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 Nu har jag snackat i telefon med ellis i typ 3-4 timmar...kewl liv man måste ha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 Chilla med sina homies, dricka bärs, ha trevligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 (redigerad) Jag vet inte men jag har av någon konstig anledning blivit Förföljelse Paranoid dvs jag följer efter saker och dessa saker är kändisar jag tycker är bra. Det är ganska jobbit, för jag tar reda på var dem bor, telefonnummer och lite annat och sedan letar jag upp dem men jag vågar inte prata utan jag står bara och tittar. Bara inom stockholm såklart :S Det kan man göra eller så kan man ragga brudar, dricka läsk och sitta här. När man är med polarna kan man ragga brudar eller hitta på något kul och om man är med bruden måste man följa hennes regler och normer Redigerad 15 augusti, 2005 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 Jag vet inte men jag har av någon konstig anledning blivit Förföljelse Paranoid dvs jag följer efter saker och dessa saker är kändisar jag tycker är bra. Det är ganska jobbit, för jag tar reda på var dem bor, telefonnummer och lite annat och sedan letar jag upp dem men jag vågar inte prata utan jag står bara och tittar. Bara inom stockholm såklart :S Wow, värsta Taxi Driver. Måste spåra upp dig någon gång, så kan jag stå och spana på dig när du spanar på en kändis. ...typ. Seriöst, det där låter lite udda, du kanske borde försöka trappa ner på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts