I lol Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Vad tycker ni man ska göra på Fritiden när man e t.ex. med sina polare eller. flickvännen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Sitta här...nej då, åk till stan, gå på bio, hyr en film, snacka skit med varandra, börja träna Alltid kommer det upp något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Gå omkring ute och leta efter random saker att hålla på med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 13 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 (redigerad) När jag e med mina polare brukar vi skjuta med luftgevären, köra moped och springa runt i byn. När jag e med min flickvän e vi antingen här hemma och gosar eller åker ut med båten till vår (familjens) sommar stuga som e ute på en ö så där kan vi göra vad vi vill i fred Redigerad 13 augusti, 2005 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Dra några kalla (bärs) och kravalla=) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
m0rd0r Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Göra uppdrag, försöka få 6 wanted stjärnor o.s.v... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Man ska göra de man tycker e kul.. de e rätt smart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 13 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Göra uppdrag, försöka få 6 wanted stjärnor o.s.v... Haha smart Varför inte 7 wanted level Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Lira gura! Och repa Snacka skit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 13 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 (redigerad) Vi brukar också festa lite Men det e jag och mina polare som måste spela musiken annars skulle det bli jävligt dött där. Redigerad 13 augusti, 2005 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 På fritiden ska man följa sina impulser. Hur våldsamma de än må vara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 1.) Vara med familjen. 2.) Va med flickvänner 3.) Va med kompisar 4.) Spela dator. Så, tycker jag det ska vara. Men såhär är det typ för mig. 2 4 3 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Göra hmm... har inte flickvän nu så..kan ju inte säga. med polare: spela xbox eller pc. spela fotboll snacka bullshit om det är höst i Tyringe så: dra ner till Tyrs Hov(för där är ishockey då) A-laget *dom suger balle* menmen,man drar dit där för att träffa snygg tjejer,mobba fjortisar och mycket mycket mer. SLUT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 2.) Va med flickvänner Har du flera, eller menar du vänner som är flickor? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Lana är oxå kul =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Har du flera, eller menar du vänner som är flickor? Allstå, era flickvänner i flertal. Fast jag skrev "fel". T.ex Johans flickvän och Adams flickvän är flickvänner (Fast endå inte, hoppas du förstår. ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Allstå, era flickvänner i flertal. Fast jag skrev "fel". T.ex Johans flickvän och Adams flickvän är flickvänner (Fast endå inte, hoppas du förstår. ) Ok, fattade nu . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 T.ex Johans flickvän och Adams flickvän är flickvänner Hoppas dom filmar det också. Hehehehe... Öhm, jamma lite? Om båda spelar något instrument är det skitkul att gå igenom massa låtar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Hoppas dom filmar det också. Hehehehe... Öhm, jamma lite? Om båda spelar något instrument är det skitkul att gå igenom massa låtar. Haha, man kan ju alltid hoppas. Kåtaste moden på länge topp3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Haha, man kan ju alltid hoppas. Kåtaste moden på länge topp3. Men Stellan då? T: Öh... ring varandra på mobilen medans ni står tre cm ifrån varandra. Pip pip. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts