Weener Skrivet 12 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2003 Nu så bildar jag en South Park tråd efeter som det inte finns någon mer sådan i detta forum Så diskutera vad ni vill om Min favoritkaraktär är Cartman (kolla min finfina signatur :"> ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 12 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2003 min är Big Gay al och Stan he he I AM SUPPER THANKS FO ASKING!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kloak_råttan Skrivet 12 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2003 min är han som är på min avatar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 12 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2003 min är han som är på min avatar a.k.a Kenny... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 12 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2003 fin favvorit är homer i simpsoms... Doh Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 12 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2003 (redigerad) Kenny e ball Redigerad 12 januari, 2003 av Tyrone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 12 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2003 Jag har haft Cartman som avatar sen i Juni(Tror jag)så ni kan ju gissa vilken som är min favvo karaktär!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 12 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2003 min är Big Gay al och Stan he he I AM SUPPER THANKS FO ASKING!! stan som spyr så fort han ser nån han e kär i Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GFOK Skrivet 12 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2003 saddam regerer ju när han är med i programmet, han sjunger också så bra i långfilmen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
walen Skrivet 13 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2003 en som inte varit med så ofta jul bajskorven hankey tror jag han hette är och saddam i långfilmen är skit tuff o han med tjock benstomme Cartman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 13 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2003 nej jag ångrar mig! Timmy är bäst!! TIMMY LALALA!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 13 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2003 TIMMEEEHHHH!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
walen Skrivet 13 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2003 nej jag ångrar mig! Timmy är bäst!! TIMMY LALALA!! åsåg ett avsnitt då timmy skulle sjunga i ett rock band var i stil med detta timme timme timme timme waaaaaaaaa timme Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 13 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2003 Limay Timmy!! han e ball!! I ett avsnitt slåss han med en annan handikappad som heter Jimmey Värsta coola fajtén! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 13 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2003 Limay Timmy!! han e ball!! I ett avsnitt slåss han med en annan handikappad som heter Jimmey Värsta coola fajtén! ballt måste jag se nån gång Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 13 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2003 Vår allas "Starvin Marvin"... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
siggge Skrivet 13 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2003 Kenny var det innan...men sen sågade Eminem huvudet av honom med en motorsåg ... Så jag vet isjutton vem som är bäst... :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 14 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2003 Kenny var det innan...men sen sågade Eminem huvudet av honom med en motorsåg ... Så jag vet isjutton vem som är bäst... :"> han kommar aldrig tillbaka *snyft* (det e vad jag har hört iaf) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 14 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2003 Kenny dog av ensjukdom för alltid MEN han kommm tillbaka i det senasta avsnittet på slutet ungefär såhär ´Kenny:Hey guys Stan:Hey kenny where have you been?(ser inte eller låter inte förvånad att han kommer tillbaka) Kenny: mmmf dmsapdjds (ja ni vet) Stan:okey! Så slutade avsnittet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 14 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2003 Kenny dog av ensjukdom för alltid MEN han kommm tillbaka i det senasta avsnittet på slutet ungefär såhär ´Kenny:Hey guys Stan:Hey kenny where have you been?(ser inte eller låter inte förvånad att han kommer tillbaka) Kenny: mmmf dmsapdjds (ja ni vet) Stan:okey! Så slutade avsnittet jag menar när Eminem sågar sönder honom föralltid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts