Reve Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Ja gkan ine komma upp på flygplanet, kommit upp en gång på 53 försök och då smällde jag planet heh. Får snart damp och tar självmord!!! Min kompis säger att på hans dator går planet inte så snabbt och att det är fel på mitt spel? Kan nån göra det åt mig Om ja skickar savefilen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 (redigerad) Ja gkan ine komma upp på flygplanet, kommit upp en gång på 53 försök och då smällde jag planet heh. Får snart damp och tar självmord!!! Min kompis säger att på hans dator går planet inte så snabbt och att det är fel på mitt spel? Kan nån göra det åt mig Om ja skickar savefilen? Det är nog bara det att du måste tankpressa, alltså luta frammåt på motorcykeln. Och det finns faktist MASSOR av topics om just det felet, så snälla, SÖK! Och din kompis svamlar, det är nog inget fel på spelet. Det är meningen att det ska vara svårt. Redigerad 13 augusti, 2005 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 (redigerad) Ibland kan det vara en sån simpel sak som att man glömmt fälla in hjulen, om man glömmt det så flyger inte planet lika högt (hände inte mig men.....:"> ) Redigerad 13 augusti, 2005 av Kiedis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Ibland kan det vara en sån simpel sak som att man glömmt fälla in hjulen, om man glömmt det så flyger inte planet lika högt (hände inte mig men.....:"> ) Humm, det är väl en fördel å ha hjulen framme när man kör motorcykel.. eller är jag helt ute å cyklar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Oj sorry, blandade ihop uppdragen, trode han menade uppdreget då man ska flyga upp bland molnen i en röd ring för att sen ta över dammen (dam and blast, kom på det nu) Sorry igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Oj sorry, blandade ihop uppdragen, trode han menade uppdreget då man ska flyga upp bland molnen i en röd ring för att sen ta över dammen (dam and blast, kom på det nu) Sorry igen Det är mänskligt att fela ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Ja gkan ine komma upp på flygplanet, kommit upp en gång på 53 försök och då smällde jag planet heh. Får snart damp och tar självmord!!! Min kompis säger att på hans dator går planet inte så snabbt och att det är fel på mitt spel? Kan nån göra det åt mig Om ja skickar savefilen? Ett "uppdrag" i ett spel kan inte ha Cerebral Pares, DAMP kan man inte bara få hur som helst och det heter inte "ta självmord" utan "begå självmord". Så säg inte så hur som helst, det får dig bara att låta omogen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 14 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Ok men Nu ska jag BEGÅ Självmord. Min polare säger att han kommer upp på planet strax efter bilarna med Agenterna men den gången ja gkom upp va det precis innan det lyfte så ha nsäger att det var fel på spelet och att planet va för snabt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NawID Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Kör till höger om bilarna i en så rak linje som möjligt mot planet, kör också till höger om tunnorna som rullar ut så löser det sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Kör rakt mot öppningen, men se till att svänga undan när tunnorna komemr. Om du håller hög fart hela tiden så klarar du det. BTW, att det gick långsammare för din kompis beror nog snarare på slowdowns på hans dator än ditt spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
freddeo Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Jag körde mellan bilarna och sen lite ut till vänster så jag inte körde på tunnorna och sen när jag kom nära planet så körde jag upp på det. (PS2) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Bara för att påpeka: Uppdraget är inte cp, då det faktiskt är helt omöjligt. Däremot så är det här spelet för svårt för dig, gå och spela bygg båtar med Mulle Meck. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lg88 Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Jag tyckte att det uppdraget var enkel när man fattade att man itne fick skjuta på lådan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 14 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Min pappa är sjökapten och jag kan ändå inte klara det fast jag lutar mig fråmat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Min pappa är sjökapten och jag kan ändå inte klara det fast jag lutar mig fråmat. Vad spelar det för roll om han är sjökapten?. Du får inte luta fram för mycket, bara så han böjer sig ner, och du får inte svänga för ofta, kör så rakt som möjligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 15 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 JAAAA Ja klara det jag är lycklig igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 Det går inte fortare om man lutar sig framåt. Gasa bara på så går det fortare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 (redigerad) Det går inte fortare om man lutar sig framåt. Gasa bara på så går det fortare. Mjo då, det går faktiskt fortare om man "tappar" på W-knappen(eller accelerade man bara fortare...). Dock om man håller in den hela tiden tror jag inte det går fortare. Minimalt i så fall. Redigerad 15 augusti, 2005 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
freddeo Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 Var sitter W knappen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 Det går inte fortare om man lutar sig framåt. Gasa bara på så går det fortare. Det går visst fortare, när man tankpressar så gör man mindre luftmotstånd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts