Jump to content

Stowaway Uppdraget är Cp

Reve
 Share

Recommended Posts

Ja gkan ine komma upp på flygplanet, kommit upp en gång på 53 försök och då smällde jag planet heh. Får snart damp och tar självmord!!! Min kompis säger att på hans dator går planet inte så snabbt och att det är fel på mitt spel? Kan nån göra det åt mig Om ja skickar savefilen?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja gkan ine komma upp på flygplanet, kommit upp en gång på 53 försök och då smällde jag planet heh. Får snart damp och tar självmord!!! Min kompis säger att på hans dator går planet inte så snabbt  och att det är fel på mitt spel? Kan nån göra det åt mig Om ja skickar savefilen?

Det är nog bara det att du måste tankpressa, alltså luta frammåt på motorcykeln.

Och det finns faktist MASSOR av topics om just det felet, så snälla, SÖK!

Och din kompis svamlar, det är nog inget fel på spelet. Det är meningen att det ska vara svårt.

Redigerad av Wu Zi Mu
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja gkan ine komma upp på flygplanet, kommit upp en gång på 53 försök och då smällde jag planet heh. Får snart damp och tar självmord!!! Min kompis säger att på hans dator går planet inte så snabbt och att det är fel på mitt spel? Kan nån göra det åt mig Om ja skickar savefilen?

Ett "uppdrag" i ett spel kan inte ha Cerebral Pares, DAMP kan man inte bara få hur som helst och det heter inte "ta självmord" utan "begå självmord".

Så säg inte så hur som helst, det får dig bara att låta omogen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det går inte fortare om man lutar sig framåt. :huh: Gasa bara på så går det fortare.

Mjo då, det går faktiskt fortare om man "tappar" på W-knappen(eller accelerade man bara fortare...). Dock om man håller in den hela tiden tror jag inte det går fortare. Minimalt i så fall.

Redigerad av Cortez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor