_lance_vance_ Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Tjenare alla gtasajtare! Jag har lite problem med Andreas online. Alltid när jag startar det så blir det problem ,Ett felmedelande får jag fram Kan det vara så att det inte funkar för att jag har busk-hittar verisionen. Ja ingentligen inte en riktig busk-hittar verision (det är en kopia av min kompis spel). Jag har det på ps2 men mina pengar räkte inte till för att köpa det på PC Eller kan det vara något annat fel på datorn min? Kan inte någon annan som har en kopia av SA pröva att köra det och sedan se vad deras resultat blir? Eller någon som vet varför det inte funkar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Borde inte ligga i SA-avdelningen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts