mankan Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Hej alla glada =) Jag och ett par kompisar (14-17år) har planer på att spela in en svensk version av rysaren "The blair witch project", Storyn ska likna originalets relativt mycket, men allting kommer att vara helt på svenska. Den kommer självklart vara 100% seriös, och den ska vara ganska lång iaf. Om filmen spelas in så kommer den att göra det i Sundsvall, eller närmare bestämt i vivstavarv som ligger i Timrå (Finns en läskig liten skog där).. Om allting går vägen så börjar vi spela in i mitten av oktober det här året, och när filmen är klar så kommer vi att dela ut den på ett par stycken svenska forum. Nu till frågan; Skulle det vara roligt om vi spelade in en svensk version av blairwitchproject och la upp den för nedladdning här på gtasajten? Och snälla, använd gärna kommentarsystemet för att kommentera idén och att fråga saker så att tråden inte dör ut det första den gör. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Jag tycker faktiskt att The Blair Witch Project är en bra film, så visste vore det säkert trevligt med en svensk version. Vet ni vad den ska heta ännu? Timrå-häxprojektet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mankan Skrivet 13 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Jag tycker faktiskt att The Blair Witch Project är en bra film, så visste vore det säkert trevligt med en svensk version. Vet ni vad den ska heta ännu? Timrå-häxprojektet? Hehe vi funderar faktist på WvW project (Wivstavarv witch project ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Skrev på FB att detta är en lysande idé! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mankan Skrivet 13 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Skrev på FB att detta är en lysande idé! Perfekt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Hehe vi funderar faktist på WvW project (Wivstavarv witch project ) Om nu allt ska vara på svenska, varför inte även titeln? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Det här låter riktigt intressant, Ska lätt ladda ner när ni släpper den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Det verkar underbart, har själv gjort en parodi på flmen (Skogstrollet) som vart hyllad som fan! Den var 20 minuter lång.. Men filmen är skitbra, och svenska rysare behövs, se bara till att fåordentligt ljud (bakgrunsljud, soundtrack bla bla.) som ofta brukar glömmas bort i amatörfilmer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Jag och mina kompisar i femman gjorde en parodi som vi kallade Blairwitch-skogs-häxe-projektet... Den är jättedålig! Tror jag har kvar den någonstans... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crouching.tiger Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Vinnecool, soundtrack finns ju inte i Blair Witch. jag tycker att ni kan lägga till grejer och så för att få en läskigare känsla (vet dock inte vad ni ska lägga till ), men det skulle vara intressant att se Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Blair Witch Project är en bra film och det skulle varit intressant att se några ökända(?) skådespelare i en svensk version Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Skulle vara intresannt att se..Gillar dock inte The Blair witch project speciellt mkt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Min bror och hans kompisar har gjort en jävligt rolig parodi på The Blair Witch Projekt. Inte seriös alls, men så jävla rolig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 (redigerad) Bra idé, bor nära Sundsvall jag med så det blir kul att se att det händer där man känner igen sig med. Redigerad 14 augusti, 2005 av HOWHOW Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P1rsson Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Tror blari witch är en av dom filmer som det finns mest amatör parodier på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mankan Skrivet 14 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Tror blari witch är en av dom filmer som det finns mest amatör parodier på Förmodligen för att den är ganska simpel =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Yeah! do it! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Vinnecool, soundtrack finns ju inte i Blair Witch. Dammit bitch! Nej, det finns det naturligtvis inte, fet miss av mig! Däremot kan ju ljudet på effekterna, till exempel om nån stryker sig mot tältduken eller nåt, alltid förbättras... (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Kul! Men jämför den inte med blair witch projekt så mycket, ge den ett annat namn! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Känner mig efterbliven nu... Vad är Blair Witch Project? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts