Jump to content

Tempel Drive families

Xemtoth
 Share

Recommended Posts

Hej, jag var i tempel och så såg jag att det stod "Tempel" med guld text, och så såg jag på ett område att det typ var guldfärgat, och så hittade jag ballas o dödade dem och så fixade jag hoodet som mitt, Varför är dem där? Tempel Drive families splittrades från "the grove" , och varför är det ballas där? När jag ändå är igång kan jag ju fråga hur man märker att dem andra Groove street families som splittrades från groove street (Seville,tempel) hur märker man att det är motståndare? skjuter dem på en? kan man bara inte rektyrera dem?, fick reda på att seville och tempel drive families har splittrats från "the grove" från gtasanandreas.net , Tacksam för svar :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tempel drive families tror jag bara finns på uppdraget "Sweet's girl".

Men vad är det för gäng som har guld färg på kartan, och ser ut som ballas? och hittar dem i Tempel :lol: taget från gang saken på gtasanan.com:

Grove Street Families

The Grove Street Families have been silenced over the past few years by drugs, internal disagreements and their arch rivals, the Ballas. The Seville Boulevard Families (controlling only a small area in south-east Los Santos) and the Temple Drive Families (located up north) have split from the Grove, so just because they're wearing green doesn't mean they are necessarily allies. Whilst these events took place, Vagos and Ballas took over. Everyday, Grove Street gets weaker, and the Ballas get stronger. Grove Street OG's include Sweet (Sean Johnson), Big Smoke (Melvin Harris), Ryder (Lance Wilson) and CJ (Carl Johnson). The families must re-unite if they are ever to rise again. The Grove Street Families control areas of Ganton and East Los Santos.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Som det står där så är Orange Grove Families indelat i tre gäng. Grove Street (Ganton) Seville Boulevard Families (Playa Del Seville) och Temple Drive Families (Temple). Ja Temple Drive splittrades och anledningen till att det är Ballas där är bara för att Ballas tagit över Temple Drives områden. Och när jag spelar SA så skjuter ingen i varken Seville Boulevard eller Temple Srive på en.

Det är samma med Ballas, dom är indelade i två gäng. Frony Yard Ballas och Rollin Heights Ballas. Triads har också två. Red Gecko Tong och Mountain Cloud Boys. Så enkelt är det.

Eller vad det svaret på frågan??

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Som det står där så är Orange Grove Families indelat i tre gäng. Grove Street (Ganton) Seville Boulevard Families (Playa Del Seville) och Temple Drive Families (Temple). Ja Temple Drive splittrades och anledningen till att det är Ballas där är bara för att Ballas tagit över Temple Drives områden. Och när jag spelar SA så skjuter ingen i varken Seville Boulevard eller Temple Srive på en.

Det är samma med Ballas, dom är indelade i två gäng. Frony Yard Ballas och Rollin Heights Ballas. Triads har också två. Red Gecko Tong och Mountain Cloud Boys. Så enkelt är det.

Eller vad det svaret på frågan??

Det gav mig till det mesta vad jag sökte efter, men jag undrar om man märker skillnad på dem 2 andra gängen, alltså hur märker man att dem inte är med en? Och att det är guld text när man kommer in i Temple, vad beror det på? är guld temple drive's färg eller vadå? Är det ballas som tagit över temple från temple drive families? :P

edit: men om ballas har tagit över temple, hur finns då temple drive families kvar?

Redigerad av Xemtoth
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gul tex är ju Vagos :P

Fast om det står gul text när du kommer in i ett område så betyder det att både du och Vagos äger området. Och detta brukar inträffa efter du har dött under en strid då du ska ta över ett Vagos område.

Umm... på min PS2 save så finns det ett ställe som det står med röd text vad är det då?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det gav mig till det mesta vad jag sökte efter, men jag undrar om man märker skillnad på dem 2 andra gängen, alltså hur märker man att dem inte är med en? Och att det är guld text när man kommer in i Temple, vad beror det på? är guld temple drive's färg eller vadå? Är det ballas som tagit över temple från temple drive families? :P

När du spelar uppdraget Sweet's Girl märker du kanske att killarna som skjuter mot Sweet och dom du ska döda har Orange Grove Families kläder. Men dom tillhör Seville Boulevard så dom är få nått sätt fiender ändå. Satt Temple Drive Grove Street och Sevile Blv har exakt samma kläder, och det här med guldtext fattar inte jag vad du menar. Och Temple Drives färg är samma som Ornge Grove Families nämlige Grön. Och nu är det Spoilervarning men när man kör uppdragen i Las Venturas tex så märker man ju att Ballas tar över allt mer i Los Santos, bland annat tar dom över Temple Drive Families områden, men när man tar över Ballas områderna igen så tillhör området Temple Drive Families automatiskt (men bara i områderna Temple Drive tillhör i).

Hoppas du har lite kläm på det men det är svårt att förklara.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mjo du, tack alla, fattat lite mer, men nån kanske kan berätta mer om färgerna på texten när man kommer in i områderna?  :)

Haha dom är nog nerbuggade av R*. För färgerna fungerar inte heller för mig. Ibland när det står tex Ganton i hörnet kan det ibland vara Vit text och ibland Grön. Men det är nog meningen att färgerna ska vara samma färger som Gängets områdsfärger, så att Guldfärgen på Temple är kanske Guld bara för att det var ett Vagos område tidigare? Kanske? :)

Redigerad av GTApimpfoolife
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha dom är nog nerbuggade av R*. För färgerna fungerar inte heller för mig. Ibland när det står tex Ganton i hörnet kan det ibland vara Vit text och ibland Grön. Men det är nog meningen att färgerna ska vara samma färger som Gängets områdsfärger, så att Guldfärgen på Temple är kanske Guld bara för att det var ett Vagos område tidigare? Kanske? :)

Möjligt, skulle vara bra om texten funkade, om man e nybörjare så fattar man gang terretories bättre o så

Länk till kommentar
Dela på andra sidor