Funnylin Skrivet 12 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2003 avundsjuk :'( Och ändå har du(StellHell)legat med två tjejer det här året....jag misstänker otrohet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 12 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2003 Killar killar... Jag är själv blyg av mig o så men... När jag träffade Linda(min tjejHon till vänster) så gick jag bara fram till henne o började snacka o sen gick allt som på räls... hon ser ju ganska gammal ut jue... menmen stell ha rätt gå på känsla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 12 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2003 No women no cry.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 12 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2003 tjenna alla forumiter jag har ett problem, jag är skit kär i en tjej som heter Johanna (ååå suck) första gången jag såg henne så blev jag kär i henne och det var typ för ett halv år sen, men jag är så j#vla blyg! jag törs inte prata med henne, vist vi har pratat om saker men inte så ofta. vad ska jag gjöra för att få reda på om hon gillar mig eller inte? eller hur ska jag gjöra för att få henne gilla mig??? ////Wild Hawk the love bird who starting to cry.... börja snacka med henne på internet... det brukar vara lättare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xelor Skrivet 13 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2003 du e en ful tönt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xelor Skrivet 13 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2003 http://svg.st/52235224.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 13 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2003 samma problem, men om du är poppis i skolan är det lätt vet du att hon ska ha fest så går du bara ditt och super henne full! och sen efter några sköna timmar är ni ihop! funkar alttid! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 13 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2003 du e en ful tönt Vem kan detta vara??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Space Hunter2001 Skrivet 13 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2003 (redigerad) vet du mitt råd är att skita i det om du är blyg är det bara att skita i det det är bara löjlig tonors kärlek du behöver inte henne äkta kärlek kommer när man blir stor Redigerad 13 januari, 2003 av Space Hunter2001 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 13 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2003 tjenna alla forumiter jag har ett problem, jag är skit kär i en tjej som heter Johanna (ååå suck) första gången jag såg henne så blev jag kär i henne och det var typ för ett halv år sen, men jag är så j#vla blyg! jag törs inte prata med henne, vist vi har pratat om saker men inte så ofta. vad ska jag gjöra för att få reda på om hon gillar mig eller inte? eller hur ska jag gjöra för att få henne gilla mig??? ////Wild Hawk the love bird who starting to cry.... Flörta med henne, jag träffade en tjej på skolan för nån da sen som va skitsnygg, jag vinkade och hon vinkade tillbaka sen har hon skrivit på lunar och vem vet de kanske blir nåt! Spela roll om du gör bort dig de gör alla varje dag, fjanta dig inte och ta henne INTE på stjärten, har sett killar som gjort de och fått en käftsmäll! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 13 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2003 Hehe StellHell hon som var brevid var j*vligt ful ta inte illa upp! Jadu Wildhawk...ta min gamla raggnings replik" Tjena stumpan vad gör du ikväll då? Va?va?va? Funkar inste särskilt bra men men..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 13 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2003 Hehe StellHell hon som var brevid var j*vligt ful ta inte illa upp! Jadu Wildhawk...ta min gamla raggnings replik" Tjena stumpan vad gör du ikväll då? Va?va?va? Funkar inste särskilt bra men men..... jag vet en bättre: Ska vi?... Eller ska vi dansa först? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 13 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2003 du e en ful tönt jag??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 13 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2003 vet du mitt råd är att skita i det om du är blyg är det bara att skita i det det är bara löjlig tonors kärlek du behöver inte henne äkta kärlek kommer när man blir stor Vilket dumt råd!.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 13 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2003 Vilket dumt råd!.. Håller med till 100%!... tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hitman_in_north Skrivet 13 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2003 du stellHell din tjej va ju hyfsat nice(åsg ut som hon gjorde reklam för tandkräm)nice Tooths??teeths?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 13 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2003 Och ändå har du(StellHell)legat med två tjejer det här året....jag misstänker otrohet Hehe... Shhhh... hon bor inte här så hon behöver inte få veta det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiiiim Skrivet 13 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2003 hatar kärlek...det är så j*vla komplicerat...allting är bara skit.... HATAR det.......hmm det är ju br helt j*vla (vetinte va jag ska skriva) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 13 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2003 Det var det värsta.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 15 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2003 jag fick en raggnings replik av en kompis: tjenna jag har tappat bort mitt nummer kan jag få ditt? jag ska testa den he he Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts