Wild_hawk Skrivet 12 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2003 tjenna alla forumiter jag har ett problem, jag är skit kär i en tjej som heter Johanna (ååå suck) första gången jag såg henne så blev jag kär i henne och det var typ för ett halv år sen, men jag är så j#vla blyg! jag törs inte prata med henne, vist vi har pratat om saker men inte så ofta. vad ska jag gjöra för att få reda på om hon gillar mig eller inte? eller hur ska jag gjöra för att få henne gilla mig??? ////Wild Hawk the love bird who starting to cry.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 12 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2003 samma problem här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 12 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2003 faktist..... samma problem här :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 12 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2003 Samma här fast tvärtom. Måste göra slut. Jag är inte riktigt "mogen" än... :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 12 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2003 Hur gjorde du förra gången du blev tillsammans med en tjej? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 12 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2003 finns det ingen som kan hjälpa mig? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 12 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2003 Hur gjorde du förra gången du blev tillsammans med en tjej? menar du miG? ja sist jag var i hop med nån senast var när jag gick i 2 och nu går jag i 7 :'( då kunde man ju leka med tjejerna nu kan man ju inte det...ju vist man kan leka med dom men inte så som jag menar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 12 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2003 Hmm ta en soft air gun och hota henne ( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 12 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2003 Hmm ta en soft air gun och hota henne ( smart ................... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 12 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2003 smart ................... ska nog testa det imorron Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 12 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2003 he he he "asg" jag tror inte att hot är lösningen! jag vill att hon ska gilla mig för den jag är! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 12 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2003 Killar killar... Jag är själv blyg av mig o så men... När jag träffade Linda(min tjejHon till vänster) så gick jag bara fram till henne o började snacka o sen gick allt som på räls... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 12 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2003 he he he "asg" jag tror inte att hot är lösningen! jag vill att hon ska gilla mig för den jag är! ok kanske lite onödigt svar men... varför tog du bort min text i quoten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 12 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2003 ok kanske lite onödigt svar men... varför tog du bort min text i quoten? jag gjorde fel.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 12 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2003 Hmm ta en soft air gun och hota henne ( Det är nog första gången jag skriver LOL här asså....as skönt svar!!! ....måste f*n ta och prova det immorn....fast jag har ju ingen soft air gun....men det kanske går lika bra att ta en stor sten och hota med....eller slå henne med en tjock pinne.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 12 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2003 he he he "asg" jag tror inte att hot är lösningen! jag vill att hon ska gilla mig för den jag är! Först kan du försöka berätta för henne hur det är ( det gjorde jag och då kom det fram att hon var kär i mig också ) eller så kan du försöka söka lite vänskap först. Eller så kan du vänta till rätt tillfälle ( skoldiscon etc.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 12 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2003 Först kan du försöka berätta för henne hur det är ( det gjorde jag och då kom det fram att hon var kär i mig också ) eller så kan du försöka söka lite vänskap först. Eller så kan du vänta till rätt tillfälle ( skoldiscon etc.) Skoldiscon är väl det värsta tillfället(Fyllefester även kallat)...då är ju alla skitfulla och ingen kommer ihåg ett skit från gårdagen dagen efter iaf... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 12 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2003 hehe, fyllefest RuleZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 12 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2003 (redigerad) ok jag kanske måste ta bort det alternativet Redigerad 12 januari, 2003 av Speeder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 12 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2003 Killar killar... Jag är själv blyg av mig o så men... När jag träffade Linda(min tjejHon till vänster) så gick jag bara fram till henne o började snacka o sen gick allt som på räls... avundsjuk :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts