syyyg Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Nu har jag letat i en halvtimma och inte hittat något om hur man lägger in blueprints från onnovanbraam.com till zmodeler. Hur gör jag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
m0rd0r Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Nu har jag letat i en halvtimma och inte hittat något om hur man lägger in blueprints från onnovanbraam.com till zmodeler. Hur gör jag??? Har bara använt zmodeler några ggr förut men jag tror att man ska klippa ut blueprintsen i antingen 512x512 eller 256x256 eller blandat, typ 512x256. Sen högerklickar du där i viewporten där det står "right" eller "left" t.ex. Sen ska det stå någonting om image, klicka där så ska det komma upp en ruta och sen är det bara att klicka på add och lägga till blueprinten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
syyyg Skrivet 19 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 Ere något man ska ändra på bildens namn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts