Tackleberry Skrivet 13 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Jag har lagt till detta i första posten: "För att underlätta för mig föreslår jag att ni skriver seriösa frågor. Ni vill att jag inte lägger ner det här snabbt, då vill jag att ni hjälper mig genom att inte förstöra tråden. Folk som spammar eller på annat sätt förstör kommer att rapporteras." @quiksilver: *REPORTED* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Kan man inte bara ta bort post som inte har med topicen o göra som denna. Så de blir lättare för Tackleberry att kolla på frågorna än att bläddra mellan 20 sidor. Och 17 av de 20 sidorna innehåller spam och offtopic! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Kan man inte bara ta bort post som inte har med topicen o göra som denna. Så de blir lättare för Tackleberry att kolla på frågorna än att bläddra mellan 20 sidor. Och 17 av de 20 sidorna innehåller spam och offtopic! Det är ju lika mkt jobb för nån att bläddra igenom alla sidorna och ta bort posts, som för Tackle att bläddra igenom och leta frågor. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Det är ju lika mkt jobb för nån att bläddra igenom alla sidorna och ta bort posts, som för Tackle att bläddra igenom och leta frågor. Men jag kan vara nån sorts mod för denna topic och sitta här 24/7 och ta bort posts! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 1, Vilken är din favorit färg? 2, Vad har du för framtidsplaner? 3, ska du köpa näst GTA?, (inte PSP-GTA) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 13 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Men jag kan vara nån sorts mod för denna topic och sitta här 24/7 och ta bort posts! En bra tanke, men jag tror inte att det går att fixa. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Frågor till Jacker: Vem är det i din avatar? Har du gjort din avatar själv? Är du nöjd med din avatar? Är du nöjd med dig själv? Om du skulle vara ett djur, vilket djur skulle du då vilja vara? (om du inte får välja människa, då alltså...) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Vilket bilmärke gillar du mest? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Har du lunar? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Högsta önskan (vad som helst, kunna flyga t.ex)? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Har du önskat att vara i rymden? Vad har du för tangentbord/mus? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 13 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Vilka forum brukar du besöka och varför? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Du som är ett stort Metal Gear Solid fan... Vilket MGS tycker du är det bästa? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 (redigerad) Sämsta musikstilen? Sämsta filmen? Barndomsidoler? Favoritserie på TV? Din åsikt om Fred Phelps? Redigerad 14 augusti, 2005 av Pico Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Snyggast manliga kändis? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Bästa skräckfilm du har sett? Bästa minne du har? Kommer inte på mer.... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 När brukar du gråta? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Beskriv dig själv med ett ord. Vilken är din allra jobbigaste dröm du någonsin har haft i hela ditt liv? Vad har GTAsajten spelat för roll i ditt liv; tragedikomedi som för alla oss andra, eller? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 När fan ska han svara på frågorna? (:!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 När fan ska han svara på frågorna? (:!!! Men kolla på Tackleberrys första post Fredag den 19/8 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts