Green_Goblin Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 1. Vad har du för dator? 2. Vad heter du på riktigt? 3. Hur vill du dö? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Först och främst; Vilken jävla röra. Jaja... Favoritfilm? Var bor du? Husdjur? IQ? Snoppstorlek? Stryk de två sista, om ni så vill. Blä. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skytten Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Hur fan ska han ha tid att kunna svara på alla dessa frågor? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Liquid_Ice Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Hur fan ska han ha tid att kunna svara på alla dessa frågor? Tackle väljer väl ut dom frågorna han tycker är bäst här + några egna frågor han har... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Hur fan ska han ha tid att kunna svara på alla dessa frågor? En påtänd duva skrek i mitt öra att Tackleberry väljer ut de mest väsentliga av dessa frågor, och ställer dem till Jacker. Men man ska inte lita på påtända duvor. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 (redigerad) Det är Tackleberry som startade "möt forumiten"-grejen så han väljer ut frågorna som han kanske PM:ar till forumiten som nu är Jacker, som svarar och sen skickar tillbaka. eller det är så jag uppfattat det iaf edig *ARGH* Crice han före Redigerad 13 augusti, 2005 av emo Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Datorspecifikationer? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 (redigerad) Folk frågar om vad han har för dator? Varför inte fråga om vad han har för ägodelar, vilken tv, vilken mobiltelefon, och hur man lättast kommer in i huset obemärkt och ljudlöst, och om de har nån extranyckel under dörrmattan eller liknande så har ni allt ni behöver för att råna honom. Är jag sarkastisk? Hmm, jag vet inte riktigt längre. Redigerad 13 augusti, 2005 av Cortez Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Först och främst; Vilken jävla röra. No shit! tror fortfarande att min idé hade vart bättre men skit samma. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Jacker, vad har hämt med ditt battlefield intresse? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 (redigerad) Hur ska detta gå?? Gillar du kräftor?? Edit: Jo förresten, vem är Jacker?? Är det han som har en bild på sig själv när han står så fint och posar så ser man havet bakom och en stor sten i vattnet?? Han är schyst. Redigerad 13 augusti, 2005 av GTApimpfoolife Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 1. Vad heter du? 2. Var bor du? 3. Hur gammal är du? 4. Har du någon vakthund eller liknande? 5. Hur ofta är du hemma? 6. Exakt var bor du igen? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Hum... 1. Vilken av Franz Ferdinands låtar hörde du först? 2. Vilken av Franz Ferdinands låtar tycker du är bäst? 3. Vilken av alla dessa frågor irriterar du dig mäst på? ( ) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Vilken är din favoritfärg? :'( Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 1. Tycker du att Sveriges lagar är OK? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Vad fick dig att joina gtasajtens forum? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Suck, ja jag får väl oxå hjälpa till. Hehe, snacka om att ni har frågor över tusen olika ämnen grabbar! * vad är ditt riktiga namn, ålder och boede? * Va är dina intressen, spel, hobbies fritids aktiviteter!? * Familj/flickvän/pojkvän?! * Vad är det pinsamaste du gjort/råkat ut för? * Vad är det värsta du gjort/råkat ut för? * Vad gör du? Jobbar/studerar/flummar eller annat? * Farmtids planer? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Jacker!!! min vän Du är min idol.. du är en såndär... som alla vet vem de är.. PÅ GTASAJTEN!!!!11 omg, hoppas du får vara med i tvn.. Och innan du får de.. får VI veta allt om dig.. JIPPEE!!! Jag Quotar mig själv Hmmm, när du känner att du måste skriva sånna här larviga grejer så klicka på bakåt och gå vidare till en annan tråd! W0rd Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Jag har aldrig varigt nån som sitter och chattar på ett forum hela dagarna och tycker det är sk*t kul. Men av en slump råkade jag hammna här och fastnade av den trevliga stämningen på forumet. Fanns folk som alltid var schyssta och hjälpte till om man behövde hjälp på spel. Nu när man har hängt här ett tag har man lärt "känna" varandra lite grann. Då kan det vara ganska kul om man får veta lite mer om en person. Men visst alla tycker inte att det är intressant. Men det finns ingen som på något sätt tvingar nån att varken läsa eller komentera trådar och inlägg som som inte är intressanta för personen i fråga. Men så är det ju för alla. Jag läser inte alla trådar för vissa är bara så fjantiga och ointressanta. Men det är inget jag behöver kommentera hela tiden eller försöka sabba. Strunta i att läsa den här tråden och komentera om du nu inte finner det intressant. Det slutar bara med att folk kommer att bli irriterade på dig om du fortsätter. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Jacker, Kan inte du byta namn till Wanker? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts