GTApimpfoolife Skrivet 23 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 Ja jag! Jag har redan varigt i kontakt med tack. Väljer han nu att lämmna oss (för ett tag framåt?!) så kan jag ta över och slutföra projektet så att det inte blir ett ofärdigt till. (Jag ger ingen pik till någon) Sitter du och driver med mig nu eller Du skojar? Ska du börja intervjua nu? Jaaaa. Va roligt Seriöst. Spam! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 23 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 Sitter du och driver med mig nu eller Du skojar? Ska du börja intervjua nu? Jaaaa. Va roligt Seriöst. Spam! Ja vaddå?! tror du inte att jag skulle kunna fixa det?! Om det är okej för de andra medlemmarna här så kan jag tillfälligtvis ta över efter tack tills han kommer tillbax. Jag tycker att det var en bra ide som han hade. Att göra en kort intervjuv med alla medlemmar. Så om ni tycker det är lungt så... :"> Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 23 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 Jo det vet jag, jag vara bara positivt överraskad. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 24 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2005 (redigerad) HÖR UPP!! Tackleberry har inofficiellt bett mig att ta över intervjuverna. Jag gör gärna det och lovar att slutföra projektet. Jag vill dock göra vissa förändringar. Dessa är: 1) Jag vill ha en låst klistrad tråd där inga kommentarer kan göras. Alla intervjuver kommer att ligga där efter varandra i snygg ordning så att man kan gå in och titta på dem när man vill 2) Alla kommentarer kommer ni att kunna göra i tråden som ligger i forumet Allmänt. Samt. att ställa frågor som ni vill ha svar på. 3) tanken är att alla ska bli intervjuvade så ta det lungt Låter det okej att jag tar över och att vi får en klistrad tråd?! /Vice Redigerad 24 augusti, 2005 av Vice. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 24 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2005 Nja, man skulle kunna säga att jag känner mig lite dissad... Ingen som vill att jag ska ta över och göra en intervjuvs tråd med samtliga medlemmar!? En intervjuv varje lördag!? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 24 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2005 Samtliga Medlemmar!!??!! Det är ju bara ~7000 stycken xD Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 24 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2005 Samtliga Medlemmar!!??!! Det är ju bara ~7000 stycken xD Ja kanske inte bokstavligen talat men alla som är aktiva. Men det verar ju ändå inte bli något. Noll intresse från medlemmar. Orka lägga ner tid om ingen intresserar sig. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 24 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2005 Om det inte blir för jobbigt för dig så kanske det är en bra idé Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 24 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2005 Ja, nu får vi se hur länge Vice står ut med jobbet. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 24 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2005 Jodå, det är la roligt om du tar över Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 24 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2005 (redigerad) Wait, that didn't sound like me. Just take over the job, Vice. Redigerad 24 augusti, 2005 av Cortez Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
helmer Skrivet 24 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2005 Kör hårt, Vice! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 24 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2005 Bra jobbat vice. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 24 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2005 GLHF! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts