GTApimpfoolife Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Är jag känd? :'( Asså man kan inte veta om man är känd eller inte. Jag tycker att man är det över att visst antal Post. Om man säger att man har skrivit kanske 350 posts så tycker inte jag att man är den populäraste snubben på forumet. @M0rd0r. Skratta du, inte är du särskilt populär heller. Förresten tycker jag det är om man är Poppis eller inte börjar bli lite "underligt". Vem vet om man är känd eller inte? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
m0rd0r Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 @M0rd0r. Skratta du, inte är du särskilt populär heller. Förresten tycker jag det är om man är Poppis eller inte börjar bli lite "underligt". Vem vet om man är känd eller inte? Jag vet, skoja bara Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 (redigerad) Är intervjun med Jacker klar eller? Redigerad 19 augusti, 2005 av GTApimpfoolife Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 Nej, tyvärr Neither are you ^^ Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 19 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 (redigerad) Första intervjun genomförd: Läs här. Ny intevju postad, Crice ska intervjuas. Ställ frågor här. Redigerad 19 augusti, 2005 av Tackleberry Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 19 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 Sökes: -Någon som har lust och vilja att lägga ner tid på att hjälpa mig med "Möt forumiten". Jag kommer troligen inte att kunna vara tillgänglig vid varenda intervju, därför behövs någon som kan hjälpa mig. Skicka PM... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Jag borde väl ändå vara halvkänd eftersom jag är en av dom mer seriösa moddare här på forumet... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Du är mer känd för att du spammar och är allmänt odräglig. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Faktiskt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 (redigerad) Jo ni har påpekat det i ett antaltrådar nu så ni spammar sönder lika mycket edit Redigerad 20 augusti, 2005 av GRIM(back Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 21 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 Kommer alla damerna här på forumet ha en liten chans att få vara med också?.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 21 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 Vi hoppas på det iaf. Bara dom ställer upp. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 22 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2005 Jag borde väl ändå vara halvkänd eftersom jag är en av dom mer seriösa dämpningpappersanvänderna här på forumet... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 22 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2005 Du är mer känd för att du spammar och är allmänt odräglig. Det kan jag hålla med om. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 22 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2005 Jag borde väl ändå vara halvkänd eftersom jag är en av dom mer seriösa dämpningpappersanvänderna här på forumet... Ja, självklart! Tycker jag iallfall Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 22 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2005 On-topic nu, grappar. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 22 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2005 Orka bry sig om populäritet? Jag borde väl ändå vara halvkänd eftersom jag är en av dom odrägligt fittiga moderatorerna som alla hatar ey? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 23 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 Orka bry sig om populäritet? Jag borde väl ändå vara halvkänd eftersom jag är en av dom odrägligt fittiga moderatorerna som alla hatar ey? Mods?? Finns det mods? Jag tycker iaf att när man har 1000 posts så böjar man bli lite känd iaf Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 23 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 Tänker någon ta över detta efter Tacklebarry? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 23 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 Ja jag! Jag har redan varigt i kontakt med tack. Väljer han nu att lämmna oss (för ett tag framåt?!) så kan jag ta över och slutföra projektet så att det inte blir ett ofärdigt till. (Jag ger ingen pik till någon) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts