Tackleberry Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 (redigerad) OBS! Detta är endast en informationstråd för "Möt forumiten". Endast frågor och sådant som rör projektet får skrivas här. Kommentarer och frågor om intervjuerna skrivs i dess respektive trådar. Detta enbart för att hålla fortsatt ordning i trådarna. OBS! ------------------------------ Nu startar då äntligen "Möt forumiten". Denna tråds syfte är att informera medlemmar om vad "Möt forumiten" är. Denna tråd är också till för er som har förslag eller vill ställa frågor om själva projektet. Här kan vi disskutera upplägget på intervjuerna och även upplägget på hela projektet. I denna tråd kommer även en lista och länkar till alla intervjuer att samlas. Information: "Möt forumiten" är ett projekt som ska göra så att vi här på GTAsajten lär oss känna varann lite bättre. En gång i veckan, på lördagar, kommer en ny tråd att göras. I den tråden kommer veckans intervjuobjekt namnges. Alla medlemmar på GTAsajten får då chansen under veckan att ställa frågor till personen som ska intervjuas, men intervjuobjektet får inte svara på frågorna. Alla frågor som blir ställda kommer senare att kollas igenom av mig. Jag avgör om de ska gå till intervjun och jag väljer ut ett rimligt antal. På onsdag, torsdag eller fredag håller jag en intervju med intervjuobjektet, utifrån de frågor ni ställt. På fredagar kommer intervjuerna att redovisas, i samma tråd där intervjuobjektet namngavs. Intervjuobjekten kommer att väljas av mig, möjligen i samråd med någon annan medlem. Jag kontaktar alltid den utvalde innan jag skriver något på GTAsajten. Så Om personen inte vill blir intervjuad slipper den alltså. Troligen kommer främst personer som är mer kända att väljas som intervjuobjekt, men mer okända kommer också att få chansen. Intervjuerna kommer att hållas via PM eller MSN. Detta beroende på intervjuobjektets val och ev. tidsbrist. MSN är det jag föredrar, det ger troligen spontanare svar. Jag har troligen glömt något nu, så fråga om något är oklart. Intervjuer Möt forumiten 1: Jacker - Intervjun avslutad, läs den här. Möt forumiten 2: Crice - Intervjun pågår, ställ frågor här. Redigerad 21 augusti, 2005 av Tackleberry Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Yay! Kommer det någon intervju idag då? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Vem skall Intervjuvas först? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 13 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Möt forumiten 1 postad! http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=33125 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Yay! Kommer det någon intervju idag då? På fredagar kommer intervjuerna att redovisas Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Detta kommer nog blir riktigt kul. Hur ofta väljs en medlem ut för intervju? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
[B][O][T] Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Hur ofta väljs en medlem ut för intervju? Om Du läst tråden skulle Du veta detta. BOT Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Men slumpas bara någon ut? Tänk om stackarn inte orkar? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Innan stog det lördagar, därför frågade jag. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Jävligt bra Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 13 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 (redigerad) Men slumpas bara någon ut? Tänk om stackarn inte orkar? Det står också. Jag kontaktar personen innan jag skriver tråden. Om man inte vill bli intervjuad slipper man alltså. Redigerad 13 augusti, 2005 av Tackleberry Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Finfint Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Om man vill bli intervjuvad, vart ska man informera sitt intresse då ? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Tror Tackle bara tar någon på måfå. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 14 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Tror Tackle bara tar någon på måfå. Helt rätt. Ni söker inte upp mig, jag söker upp er... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Ni söker inte upp mig, jag söker upp er... Ehm... Hjälp? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Ehm... Hjälp? (:!!! Hoppas jag blir intevjuad... För jag är väl... Känd? Iof skriver jag bara på offtopic, men jag har tröttnat på Gta, men inte på forumet :"> (Nu blir jag väl bannad ) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Hoppas jag blir intevjuad... För jag är väl... Känd? Iof skriver jag bara på offtopic, men jag har tröttnat på Gta, men inte på forumet :"> (Nu blir jag väl bannad ) Jag tycker att du är hyfsat "känd". Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Är jag känd? :'( Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
m0rd0r Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Är jag känd? :'( Nej, tyvärr Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts