P-C Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 (redigerad) Idag kom ett steam-meddelande upp på min skärm och berättade om ett spel som en LionHead-anställd hade gjort på sin fritid. Spelet heter Rag Doll Kung Fu och ser verkligen MEGA-häftigt ut! FÖRLÅT, JAG HADE FEL! SPELET ÄR UTECKLAT AV EN LIONHEAD-ANSTÄLLD! Man ser spelaren framifrån fast spelet är i profil.. så det är 2d fast med rag doll. Du styr spelaren genom att dra i benen osv. Gubben som man spelar som ska ha ett inbyggt balanssystem så att han oftast landar på benen förutom om man blir nerslagen. Spelet ska komma online och man ska kunna spela upp till 8 personer samtidigt! Enligt ValvE ska man i spelet kunna Skapa sin egen fight-stil Skapa sin egen karaktär upp till 8 spelare samtidigt hel-häftig fysik upplåsbara minispel 15 minuter of "silly footage" träffa vänner online chatta dansa slåss "make love" vad nu det ska betyda Som ValvE sa: It's all about CHI-POWER! Gameplay TrailerOfficiell Hemsida! Redigerad 13 augusti, 2005 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 (redigerad) Idag kom ett steam-meddelande upp på min skärm och berättade om ett spel som en ValvE-anställd hade gjort på sin fritid. Spelet heter Rag Doll Kung Fu och ser verkligen MEGA-häftigt ut! Man ser spelaren framifrån fast spelet är i profil.. så det är 2d fast med rag doll. Du styr spelaren genom att dra i benen osv. Gubben som man spelar som ska ha ett inbyggt balanssystem så att han oftast landar på benen förutom om man blir nerslagen. Spelet ska komma online och man ska kunna spela upp till 8 personer samtidigt! Enligt ValvE ska man i spelet kunna Skapa sin egen fight-stil Skapa sin egen karaktär upp till 8 spelare samtidigt hel-häftig fysik upplåsbara minispel 15 minuter of "silly footage" träffa vänner online chatta dansa slåss "make love" vad nu det ska betyda Som ValvE sa: It's all about CHI-POWER! Gameplay Trailer Trevligt, och allt är gratis förmodar jag? Redigerad 13 augusti, 2005 av Stora_tomtefar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Har läst om det här spelet i en gammal PC-Gamer tidning, det verkar nice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 13 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 (redigerad) Tyvärr är det nog inte gratis. In the coming weeks we'll have more info, including pricing and a release date. Men jag ska köpa det ändå. Lätt Redigerad 13 augusti, 2005 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 (redigerad) Jag ska lugnt inskaffa det. HAHA! Det verkar äga. EDIT: Rättade ett stavfel. Redigerad 15 augusti, 2005 av Mr. M Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Ser riktigt tufft ut! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Är rätt gammalt.. fan vilken tid det tog att släppa det då. Hursomhelst.. det lär inte vara roligt i mer än 20 minuter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 (redigerad) Verkar var skittrist, verkar inte äns vara värt att lägga bandbredd på spelet, och ännu mindre pengar. Redigerad 13 augusti, 2005 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Verkar var skittrist, verkar inte äns vara värt att lägga bandbrädd på spelet, och ännu mindre pengar. Håller med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Jo jag såg det också.. Såg skit grymmt ut.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts