Fireblade Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 Man kan inte använda zmodeler 1 till att öppna dff filer från sa. Men man kan bygga grejer i antingen zmod 1 eller 2 och sedan exportera dom. Men då gäller det att man vet hur alt sk vara text dummies och dylikt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest AdamZZ Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 Använd 3dstudio 7 med sa dff filter sen importera dom i 3dstudio och arbeta med dom i zmodeler 2 sen exportera Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireblade Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 Ja det funkar bra det med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 27 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 Jag drar upp min tråd så A.A inte blir ÜberArG^. När jag ska spara/exportera en model i Zmodeler v1.07 så crashar programmet och filen sparas inte korrekt. Vad är fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts