Mr.Magic Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Jag ska försöka ge mig in i modelering. Så jag har några frågor som jag vill ha svar på. 1. Behövs 3ds Max? Jag har testat det förut och det var skit svårt så jag skulle bli glad om det inte behövdes. 2. Behövs Sketchup eller är det bara till för att göra det lättare? 3. Ungefär hur lång tid tog det för er (som kan) att lära er programmen? Tack på förhand. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Men lär dig söka för fan. Jag är bakfull. Hade en rent ut sagt pissig natt. Så kommer jag in här, och ser att folk skapar trådar som redan finns! Åhh. Vinner inte BoIS idag så är hela denna helg förstörd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 (redigerad) Eftersom nu BoIS vann idag så är jag extra snäll . Nej men allvar, jag fick ett pm av Mr.Magic om att han hade sökt men inte var nöjd med resultatet. Ja, jag postar hans pm så förstår ni. Men jag öppnar denna tråd igen, eftersom han ej kunnat finna svar när han "sökte". Jag har sökt! men i varenda jävla tråd står det något i stil med "Använd sök knappen", " När ska folk lära sig att använda sök knappen" o.s.v Det fanns ingen tråd där någon värkligen hjälp trådstartaren. Så fuck you och resten av alla bögar som sagt sök. Jag måste säga att du har verkligen ett härligt sätt att uttrycka dig på. Du måste verkligen känna dig tuff när du skriver att vi är bögar. Vad får dig att tro att vi är bögar? En bög, är en homosexuell man som tänder på andra män. Så vitt jag vet så gör varken jag det, eller andra forumiter. Sen att skriva fuck you, vilket betyder "knulla dig", det är faktiskt lite patetiskt. Jag menar, när du skriver "knulla dig" till mig och alla andra så går inte det ihop, det är du medveten om va?. "Knulla dig" kan du endast skriva om det hade varit menat mot mig, inte mot alla andra, för då blir det inte någon korrekt svenska. Nej, du får nog ta en liten svensk lektion innan du börjar uttrycka dig sådär grovt. Och du, du har en varning att se fram emot. Personligt påhopp av hög grad. Sen tänkte jag ta bort dina skriv rättigheter ett antal dagar, men jag struntar i det. Lite snäll får man väl va . Ha en fortsatt trevlig sommar du! Mycket väl hälsningar A.A EDIT: Btw Mr.Magic, jag gillar din signatur skarpt. Du är så go och snäll mot mig. Nej, men allvar, så vitt jag vet så var där inget som gick fel. Sen pratar jag inte som en "skol fröken", jag pratar bara korrekt svenska. Vilket jag tror att jag har all rätt att göra . Puss på dig. Redigerad 13 augusti, 2005 av A.A Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 (redigerad) A.A, Dubbelpost? Nej du behöver inte 3Ds max Sketchup är samma sak fast lättare Det tog 2-4timmar att lära mig sketchup. Redigerad 13 augusti, 2005 av Glockalnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 A.A, Dubbelpost? Jaa. jag vet :"> . Men kände ju att ni behövde en förklarning till allt detta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Jaa. jag vet :"> . Men kände ju att ni behövde en förklarning till allt detta. Jupp, och den har vi nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mad-Wille Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Någon som kan svara på frågorna? (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 14 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Hur öppnar jag DFF filer med Zmodeler? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Hur öppnar jag DFF filer med Zmodeler? Högerklickar och väljer öppna med och sen zmod.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DeMoN Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Jag ska försöka ge mig in i modelering. Så jag har några frågor som jag vill ha svar på. 1. Behövs 3ds Max? Jag har testat det förut och det var skit svårt så jag skulle bli glad om det inte behövdes. 2. Behövs Sketchup eller är det bara till för att göra det lättare? 3. Ungefär hur lång tid tog det för er (som kan) att lära er programmen? Tack på förhand. 1:Nej 2:Nej 3:För mig tog det typ ett år (Zmodeler) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mad-Wille Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 1:Nej 2:Nej 3:För mig tog det typ ett år (Zmodeler) Vilka program ska man andvända da? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest AdamZZ Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Det programet du tycker är lätt att använda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mad-Wille Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Ok men vilket kan man andvända? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flamman Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Zmodeler eller 3ds max. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Zmodeler, 3ds max, sketchup, milkshape osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 15 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 Högerklickar och väljer öppna med och sen zmod.. =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireblade Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 Man måste ha en registrerad version av zmodeler 2 för att kunna importera Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 15 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 (redigerad) Man måste ha en registrerad version av zmodeler 2 för att kunna importera Jag har letat runt i massor av buskar men ingen har Zmodeler 2. Kostar ju 37 US Dollar och det tännker jag fan inte betala för att få testa lite. Kan man inte använda Zmodeler 1 då? Redigerad 15 augusti, 2005 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireblade Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 Jodå man kan bygga grejerna i zmod 1 och sedan importera dom i zmod2. Där kan man exportera dom till dff format. Bara man vet hur alla dummies ska vara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 15 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 Jodå man kan bygga grejerna i zmod 1 och sedan importera dom i zmod2. Där kan man exportera dom till dff format. Bara man vet hur alla dummies ska vara. När jag öppnar t.ex cap.dff så fryser programmet och jag får en "Skicka/Skicka Inte" Error. Vad gör jag fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts