emm3 Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Tjaa ja har inte klarat så många uppdrag än så om jag drar över till andra sidan av kartan så får jag fyra stjärnor i wanted-level är det nån som vet hur man gör för att slippa det och inte behöva klara alla uppdrag för att komma dit tack på förhand Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Om man går över till San Fierro eller Las Venturas utan att ha kommit dit i storyn så får man polisen efter sig. Av vad jag har för mig så funkar inte "Ingen polis"-fusket heller då det gäller det. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MER Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Det finns minst en mod som man kan ladda ner för att ta bort spärrarna och förhindra efterlysning när man korsar dem... Men det roligaste sättet är ju självklart att klara uppdrag! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emm3 Skrivet 13 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Men jag har fastnat jah har kommit till ett uppdrag som heter wrong side of the track typ men ja klara aldrig det Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Pröva skriva in AEZAKMI det funkade för mig innan jag hade klarat så. eller om du drar över och får polisen skriv ASNAEB Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lg88 Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Men jag har fastnat jah har kommit till ett uppdrag som heter wrong side of the track typ men ja klara aldrig det Alla verkar fastna på det uppdraget!! ge inte upp!! om man fuskar för mycket kommer det upp en text när man sparar kommer inte ihåg vad de ståd men nåt me att använder du ett till fusk så händer det nåt me spar filen nån annan får som vet exat var det står får gärna skriva det! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Alla verkar fastna på det uppdraget!! ge inte upp!! om man fuskar för mycket kommer det upp en text när man sparar kommer inte ihåg vad de ståd men nåt me att använder du ett till fusk så händer det nåt me spar filen nån annan får som vet exat var det står får gärna skriva det! Hmm konstigt jag har fuskat sjukt mkt ibland men ingen ruta har någonsiin kommit upp...:S Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Hmm konstigt jag har fuskat sjukt mkt ibland men ingen ruta har någonsiin kommit upp...:S För mig står det iaf typ "Warning" och att ens save kan ha skadats för att man skrivit in något fusk, och man bör inte sava, typ Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Men jag har fastnat jah har kommit till ett uppdrag som heter wrong side of the track typ men ja klara aldrig det Konstigt att alla verkar fastna på den, jag tyckte då inte den var särskilt svår. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Konstigt att alla verkar fastna på den, jag tyckte då inte den var särskilt svår. Man tänker nog inte på att man ska åka så långt ut som möjligt innan man får tipset, gjorde inte jag iaf Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
anders1256 Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 Det är inte så att de som kan få "varningsrutan" har spelet till PC och de andra till någon konsol? Nåja jag har spelet till PC och det var inga problem att klara något uppdrag, det enda problemet är la att det inte finns så mycket att göra nu när man klarat hela spelet. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 Du kan ju alltid börja om från början. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
anders1256 Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 Det är ju alltid ett sett att se på det hela men jag avstår nog gärna. Om jag ska vara ärlig så fanns faktiskt några få uppdrag som jag hade problem med exempelvis det där man ska flyga från flygplatsen i öken till nedre vänstra hörnet och släppa en bomb. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gta_mannen3 Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 För att klara det uppdraget skriv in slowmotion koden.... har inte den.... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skez Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 Konstigt att alla verkar fastna på den, jag tyckte då inte den var särskilt svår. Håller med, den var inte precis svår. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 Jag tror jag klarade den på första eller 2:a försöket på PS2. =) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
anders1256 Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 Så bara för att jag hade ETT uppdrag som jag fick försöka med ca: fem ggr. så gör det la inget eller? Hur som hälst så har väl alla åtminstonde ettt svårt uppdrag eller? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
anders1256 Skrivet 25 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2006 Eller? Är det bara jag som har ett liv som inte är som en dans hela tiden eller? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joplinazz Skrivet 25 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2006 Eller? Är det bara jag som har ett liv som inte är som en dans hela tiden eller? Precis, jag har ett helvete, nej det har jag intte. Eller? oohh Men ärligt nu. Om någon har en save-fil där gängområdena är markerade och man ska ta över dom så tar jag tacksamt emot den! //Joplinazz Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
anders1256 Skrivet 25 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2006 Jag säger bara en sak, HÅLL DIG TILL ÄMNET!!! PS, förlåt er alla som har detta som skickas till era mailar, för det kanske var en liten onödig kommentar av mig. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts