tufferhenrik Skrivet 12 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2003 Hur fan klarar man av uppdraget UZI RIDER (3ön) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Canza 57 Skrivet 12 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2003 (redigerad) Använd BP patriot som du fick av ray. Det räknas bara om skjuter de med lila jacka. Redigerad 12 januari, 2003 av Canza 57 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 12 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2003 Stå vid ditt hideout i Staunton Island och skjut som f*n med M16 tills millitären kommer, sen snor du en tank och sparar den i ditt garage. Med tanken kommer du klara uppdraget utan problem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 12 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2003 LoL, det uppdraget är en av de lättare, det e bara att ta en snabb bil och meja ner alla Purple Nines du ser..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 12 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2003 Men altså min Patriot försvann för jag gick upp en bit och då stängdes garaget och jag kunde inte få den :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts