mars_attack Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Tjena ja har ett stort problem när ja har kommit tre pluttar in i instalationen så bryter den och säger att en audio fil inte funkar sen stänger den ner instalationen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kane Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 När du installerar San Andreas eller? Kör du den i DVD-romen då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mars_attack Skrivet 13 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Ja ja har bara dvd läsare ja vet hur man instalerar men den stannar efter tre sånna gröna pluttar och säger att adio cad 2 eller nått sånt funkar inte error nått Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
loffe Skrivet 1 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2005 Jag har oxo samma problem: Feature transfer error, audio, data2.cab, data-fel (crc-fel) Min dator klarar systemkraven... Löste det sig för dig mars_attack? Nån som vet vad det beror på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 1 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2005 Hände för mig också med VC2-skivan, skulle tro att det har med små repor att göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gta_mannen3 Skrivet 2 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2005 När ni ska välja vilka musik grejor ni ska installera... bocka av den... Det är bara på brända spel det blir så... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 2 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2005 Är spelet nedladdat eller köpt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 2 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2005 När ni ska välja vilka musik grejor ni ska installera... bocka av den... Det är bara på brända spel det blir så... Uhm, mitt VC var fullt lagligt köpt på SIBA och det funkade när jag bockade av musikfilerna, det var inte bränt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts