Explosiv Anka Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Hur kan du påstå att det är överskattat när det är det andra största varumärket i världen? Okej kanske var lite konstigt att skriva så men jag tycker att det är överskattat för så gott är det inte, finns många läsksorter som är godare t.e.x. Jolt cola Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Vet du verkligen vad white russian är, eller skriver du bara det för att du hört det i filmer och försöker vara häftig? Jag vill bara vara tuff, det är häftigt att skryta med att kunna tuffa saker från filmer. Min mamma har bjudit på det och jag tyckte det var gott... Sluta hoppa på mig din dumma moderator. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Glömde skriva allt, Champis Pommac Cider utan alkohol Tonic water Mjölk Kolsyrat vatten Vatten Cherry coke Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 (redigerad) Öl Redigerad 13 augusti, 2005 av Anathema Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Cola, Powerking, Fanta, Juice och milkshake ibland. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Smirnoff ICE Bacardi Breezer Pucko Ginger Ale Perrier Evian Mjölk of course Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 (redigerad) Smirnoff ICE Bacardi Breezer Vad kostar dom? är inte dom svindyra? ÄdIt: kan ju kolla systembolaget.se Redigerad 13 augusti, 2005 av Explosiv Anka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Pratar vi dricka är det Coca Cola men om man pratar om allt drickbart är det mjölk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Okej kanske var lite konstigt att skriva så men jag tycker att det är överskattat för så gott är det inte, finns många läsksorter som är godare t.e.x. Jolt cola Det tycker du ja. Cola ÄR godast därför att flest dricker det OCH gillar det. Hur kan det då vara överskattat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Vad kostar dom? är inte dom svindyra? ÄdIt: kan ju kolla systembolaget.se If you know me you would know money's not a problem.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Vad kostar dom? är inte dom svindyra? ÄdIt: kan ju kolla systembolaget.se Dom ligger på 19:50 flaskan, men det är det värt, 1 eller 7 Smirnoff slinker alltid med när man ska kröka eller bara är ute på krogen. Annars: Bacardi Breezer (dom flesta utom den röda, fan har dom försökt grogga på ketchup?) Öl Cider Coca Cola Vatten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Okej är du typ stenrik? Jag har det väldigt bra ställt mina föräldrar tjänar bra med stålar och så men får bara barnbidraget iaf så för mig är det ett problem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Bacardi Breezer (dom flesta utom den röda, fan har dom försökt grogga på ketchup?) Den är ju godast :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Ska man supa är det Norrlands guld som gäller =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Ingen som dricker Newcastle ölen? grymt god, annars Norrlands dynamite 7,2, Heiniken, och när ekonomin inte riktigt tillåter så blir det Kung 5,3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Ingen som dricker Newcastle ölen? grymt god, annars Norrlands dynamite 7,2, Heiniken, och när ekonomin inte riktigt tillåter så blir det Kung 5,3 Men eeh. vad dricker du förutom öl, fuck att du dricker öl hela tiden! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P1rsson Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Ramlösa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Ska man supa är det Norrlands guld som gäller =) Du verkar vara väldigt stolt över din alkoholkonsumption har jag märkt. Jag kan lova dig att ingen här inne tycker att du är häftig för att du dricker. Förresten är inte du 14? Håll dig till hallonsaft och sockerdricka, grabben... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Fyller 15 om en månad... och jag är inte stolt över att jag dricker... dricker inte så ofta heller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Men eeh. vad dricker du förutom öl, fuck att du dricker öl hela tiden! Nej jag skrev högre upp att jag dricker Cola och vatten också. Newcaste är en av mina favoriter inom öl och frågade om någon annan också hade druckit den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts