Corleone Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Ärligheten varar längst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Ärligheten varar längst. Mycket bra sagt!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 13 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Haha! Och du skyller på mig när jag frågar om telefonen!? Nu förstår jag inte riktigt vad du syftar på i denna topic. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 (redigerad) Nu förstår jag inte riktigt vad du syftar på i denna topic. Men förfan, det går inte på alla telefoner, uppenbarligen inte den där, har du sen kastat instruktionen får du skylla det på din egen dumhet. Vi har inte överdrivet med telefontekniker här tror jag. Der är gta-forum, ej ett telefonforum. Du kan annars fråga hos en telefonhandlare. Fast på min funkar det om man slår: 862158 under samtalet. jag tror det är det han menar. att ni båda är två idoter som rånar klasskassan och inte har en aning om hur era telefoner fungerar! Redigerad 13 augusti, 2005 av emo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miike Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 (redigerad) Jag kommer polisanmäla dig. Eller görsomdu vill,det är ett fritt land Redigerad 13 augusti, 2005 av Miike Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Ärligheten varar längst. Håller fullständigt med! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 (redigerad) Spring? Hunden åt upp dom? Tappa dom i badet? Ramla i sjön? Blev rånad? edit: Stora Turkar åt upp dom och betalade inte? Redigerad 14 augusti, 2005 av kebabkurt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Vänta tills den 20 augusti då barnbidraget kommer och ta 450kr därifrån (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts