darkjak Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Eftersom du tydligen kan spela bas kan du sätta dig med den någonstans och spela. Gatumusikanter tjänar mycket mer än vad man kan tro... Dofta inte sprit bara. Jag var på väg o ge en tiggae en tjuga en gång... så kände jag spritdoft och stack. Fattade (eller misstänkte) att han skulle köpa sprit istället för mat för skiten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 13 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 (redigerad) Helvete vad jag stör mig på dom efterblivna som inte kan förstå: LEFTBEHIND BETYDER INTE EFTERBLIVEN Glömde skriva varför jag egentligen posta Kariya ditt förslag var jäkligt bra och simpelt. Redigerad 13 augusti, 2005 av leftbehind Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Helvete vad jag stör mig på dom efterblivna som inte kan förstå: LEFTBEHIND BETYDER INTE EFTERBLIVEN Men inse fakta. Leftbehind = lämnad efter = efterbliven. Lite underligt val av nick om du frågar mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 13 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Leftbehind är lämnad efter i rak översättning, men man använder ordet ungefär som "bortglömd". Och jag vet inte hur många gånger jag heter det pga av låten: SLIPKNOT - LEFTBEHIND och det var längesen jag reggade mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Offtopic: Funderar du på att byta namn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Ok... Ok... Ok... Ok... Ok... Jobba då Edit: Dejla utf tidningar, ca 700 kr i månan... 700 spänn i månaden?! Tjänade 550kr om dagen på mitt förra sommarjobb.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 13 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Vart jobbade du då Ace? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 700 spänn i månaden?! Tjänade 550kr om dagen på mitt förra sommarjobb.. 550 om dan? Va för jobb var det? Prostituerad? Hitman? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 (redigerad) Vart jobbade du då Ace? I en verkstaden på ett sågverk. edit: Eller det var nog ca 510kr, tjänade 63,5kr\h och jobbade 8 timmar om dagen Redigerad 13 augusti, 2005 av Ace Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Säg inget och hoppas att läraren har glömt bort det så får du lite extra tid på dig att skaffa fram pengarna. Men du bör självklart skaffa fram vartenda öre om du inte inte vill ha det här på ditt samvete hela livet. Annars kommer du påminnas varje gång du använder basprylarna om att du köpte dem för pengar som du stal från dina klasskamrater. Inte så kul kanske... Nej, var ärlig och säg som det är om läraren konfronterar dig och betala hela summan så snart du fått ihop pengarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conny_S Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Du kan ju säga att dom blev mögliga och att du sedan gjorde egna som du sålde för privat bruk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Du kan ju säga att dom blev mögliga och att du sedan gjorde egna som du sålde för privat bruk. ...och då är du ändå skyldig skolan pengar eftersom det var ditt uppdrag att sälja dom? Du låter dom mögla, eller du säljer dom, och tar pengarna i vilket fall som helst. Då är han ändå skyldig dom pengar. Kunde man inte tacka nej till att sälja eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 13 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Nej, dom sa att man var tvingad, men aldrig mer, aldrig mer, det var det värsta skit man kan sälja, de går ju inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Säg bara att du tappat pengarna och det var ju trist för dem det. De har ingen laglig rätt att kräva pengar av dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 (redigerad) Säg att du köpte basgrejer för pengarna, sen lyfter du långfingret och rullar vidare, kontaktar dem din morsa och hon ger dig utegångsförbud lyfter du handen och ger henne utegångsförbud! det va en skämt. Redigerad 13 augusti, 2005 av emo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Glöm att ta med dig pengarna HELA TIDEN, tills du fått dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 13 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Till slut ringer dom hem, men dom brukar kunna gå med på sånna saker faktiskt, OM dom kommer ihåg det vill säga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Panta flaskor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miike Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Haha! Och du skyller på mig när jag frågar om telefonen!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Säg såhär: att du blev tvingad att ge din börs till ett par rånare,du var skyldig din mamma 500 spänn som du hade i börsen. När du kommit hem så trodde din mamma att pengarna hon hittade på ditt rum var dom som du lånat av henne*500 spänn. Din mamma åkte och handlade då och hmmm.....då var det försent. hon ville vara snäll så hon lämnade 50 kvar,ge 50lappen till din lärare och säg att detta är det enda du har kvar. AHHH! jag vet inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts