Tija Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Nej men seriöst tack?! Morsan blir ju inte glad, så jag kan helt enkelt inte vända mig ditåt. Låna av någon annan? Du har väl vänner, hoppas jag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Inte där vi bor så går det ej, vi har redan 3 utdelare i min lilla del av Örebro. Men ta några gamla käder, lägg dig på gatan o tigg! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Men varför tar du inte bara av dina egna pengar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 13 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Nja, tigga vetefan Tija: Ja, jag har vänner, men jag tror ingen är beredd att låna ut 450 kronor. Slippy: Jag har inga egna pengar sa jag ju! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Har du schysta lärare är det bara att ge de så mkt du har nu och betalar resten när du får pengar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Men varför tar du inte bara av dina egna pengar? Han e luspank... Jag tycker att du borde säga att pengarna kommer senare, att du har tappat dem och under tiden får du hitta på nåt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Slippy: Jag har inga egna pengar sa jag ju! Jaha, läste inte igenom hela tråden xD men.. säg att du blev rånad eller nått ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 (redigerad) Jaha, läste inte igenom hela tråden xD men.. säg att du blev rånad eller nått ? Haha din signature hör hemma här Gör nya kokkos bollar och sälj dom sen, sen lägger du ihop dina pengar om det behövs. Redigerad 13 augusti, 2005 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 13 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Har du schysta lärare är det bara att ge de så mkt du har nu och betalar resten när du får pengar Mjo jag tänkte på det. Min lärare är grymt jävla schysst asså. Slippy: Min lärare vet oftast när jag talar sanning eller ej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Liquid_Ice Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Liquid Ice, varför tror du jag försöker betala tillbaka? För anledning till en bortförklaring är för att dröja ut det lite, så att jag hinner få pengar. Vilket är 20:e september. Det står ju i din första post "någon som vet vad jag kan ha som bortförklaring för att slippa allt, eller en del av det?" Då lät du ju inte direkt som du skulle betala tillbaka, utan försöka blåsa dom på pengarna... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 13 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Jo, jag kom på det nu när du sa det. Men som sagt, jag ska betala det, om dom ens minns det, men om jag ger dom 200 runt skolstart, kan dom nog vänta lite grann. Eller närmare bestämmt 1 månad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 (redigerad) *Borta* Redigerad 13 augusti, 2005 av Toki Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Sommar jobba lite då.. 35 kr/h, 3 h per dag = 105 kr på 3 timmar sen jobbar du tills du får ihop tills det du behöver.. Enkelt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Fan, jag sitter i ett knivigt läge, jag har sålt kokosbollar för klassen, vilket var av ett värde av 450kr, detta var ju då under slutet av Maj, början av Juni, nu måste jag ge igen dom pengarna, jag råkade dock köpa bassaker för det, någon som vet vad jag kan ha som bortförklaring för att slippa allt, eller en del av det? "Ett gäng skinnskallar överföll mig, tog mina pengar, och slängde kokkosbollarna i sjön. Anmäl det inte till polisen, för då dödar dom mig!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 "Ett gäng skinnskallar överföll mig, tog mina pengar, och slängde kokkosbollarna i sjön. Anmäl det inte till polisen, för då dödar dom mig!" Svartskallar är väl mer troligt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Inget dumt eller så men.... Jag tycker att Leftbehind verkligen är Leftbehind om han gör nått sånt här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Svartskallar är väl mer troligt? Han kanske är turk? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Inget dumt eller så men.... Jag tycker att Leftbehind verkligen är Leftbehind om han gör nått sånt här Fatta att left behind inte betyder efterbliven... gah Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Ta 450 spänn av dina egna pengar? Tycker det verkar vara jävla dålig stil och ta pengarna från klasskassan för att köpa saker till sig själv... Gjort är gjort inget han kan ändra på! Verka desperat och säg "Alltså jag hittar inte pengarna! , jga har letat överallt!" Nåt i den stilen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Eftersom du tydligen kan spela bas kan du sätta dig med den någonstans och spela. Gatumusikanter tjänar mycket mer än vad man kan tro... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts