Jump to content

Bra bortförklaring

leftbehind
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 67
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Populära dagar

Toppbidragare

Bilder

Liquid Ice, varför tror du jag försöker betala tillbaka?

För anledning till en bortförklaring är för att dröja ut det lite, så att jag hinner få pengar. Vilket är 20:e september.

Det står ju i din första post "någon som vet vad jag kan ha som bortförklaring för att slippa allt, eller en del av det?"

Då lät du ju inte direkt som du skulle betala tillbaka, utan försöka blåsa dom på pengarna...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fan, jag sitter i ett knivigt läge, jag har sålt kokosbollar för klassen, vilket var av ett värde av 450kr, detta var ju då under slutet av Maj, början av Juni, nu måste jag ge igen dom pengarna, jag råkade dock köpa bassaker för det, någon som vet vad jag kan ha som bortförklaring för att slippa allt, eller en del av det?

"Ett gäng skinnskallar överföll mig, tog mina pengar, och slängde kokkosbollarna i sjön. Anmäl det inte till polisen, för då dödar dom mig!"

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ta 450 spänn av dina egna pengar? Tycker det verkar vara jävla dålig stil och ta pengarna från klasskassan för att köpa saker till sig själv...

Gjort är gjort inget han kan ändra på!

Verka desperat och säg "Alltså jag hittar inte pengarna! -_-:P^_^, jga har letat överallt!" Nåt i den stilen :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor