leftbehind Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Fan, jag sitter i ett knivigt läge, jag har sålt kokosbollar för klassen, vilket var av ett värde av 450kr, detta var ju då under slutet av Maj, början av Juni, nu måste jag ge igen dom pengarna, jag råkade dock köpa bassaker för det, någon som vet vad jag kan ha som bortförklaring för att slippa allt, eller en del av det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Fan, jag sitter i ett knivigt läge, jag har sålt kokosbollar för klassen, vilket var av ett värde av 450kr, detta var ju då under slutet av Maj, början av Juni, nu måste jag ge igen dom pengarna, jag råkade dock köpa bassaker för det, någon som vet vad jag kan ha som bortförklaring för att slippa allt, eller en del av det? En luffare åt allt och payade inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 13 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Kmr ej funka Bullet, sålt till några lärare Men man kan testa att jag inte fick sålt 5/9 lådor, dom vart sen äckliga i mitten av Juli. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Fan, jag sitter i ett knivigt läge, jag har sålt kokosbollar för klassen, vilket var av ett värde av 450kr, detta var ju då under slutet av Maj, början av Juni, nu måste jag ge igen dom pengarna, jag råkade dock köpa bassaker för det, någon som vet vad jag kan ha som bortförklaring för att slippa allt, eller en del av det? Raise your middlefinger in the air and walk away. That part of your life is over. Eller så lånar du av din mamma och hon drar av det från ditt barn-studiebidrag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Kmr ej funka Bullet, sålt till några lärare Men man kan testa att jag inte fick sålt 5/9 lådor, dom vart sen äckliga i mitten av Juli. Jag var inte seriös med det svaret. Men det du sa kommer nog funka någorlunda bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Råkade köpa basprylar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Liquid_Ice Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Ta 450 spänn av dina egna pengar? Tycker det verkar vara jävla dålig stil och ta pengarna från klasskassan för att köpa saker till sig själv... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 13 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 (redigerad) Råkade köpa basprylar? Det var lite ironi, och så var det ej riktigt min mening att köpa saker, jag fick andra tankar, och glömde helt bort det. Liquid Ice, varför tror du jag försöker betala tillbaka? För anledning till en bortförklaring är för att dröja ut det lite, så att jag hinner få pengar. Vilket är 20:e september. Redigerad 13 augusti, 2005 av leftbehind Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 (redigerad) Ta 450 spänn av dina egna pengar? Tycker det verkar vara jävla dålig stil och ta pengarna från klasskassan för att köpa saker till sig själv... W0rd...! POST NUMMER TUSEN!!! Redigerad 13 augusti, 2005 av Tija Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Hitta några snorungar lura dom med lite godis sen har du snart 450 kr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 (redigerad) Fan, jag sitter i ett knivigt läge, jag har sålt kokosbollar för klassen, vilket var av ett värde av 450kr, detta var ju då under slutet av Maj, början av Juni, nu måste jag ge igen dom pengarna, jag råkade dock köpa bassaker för det, någon som vet vad jag kan ha som bortförklaring för att slippa allt, eller en del av det? 100% Lagligt sätt att gottgöra: Köp ett vapen, drick en klunk sprit, dra till banken, skjut ner vakterna, sno 30 000 kr, skjut ner vittnena, slira med en rånad BIL och köra vårdslöst Nääj jag skoja men låna de där 450 kr av mamma och betala tillbaka och säg att du tappade bort pengarna och du hittade de nu Redigerad 13 augusti, 2005 av -NightHawk- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moongoose Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Hitta några snorungar lura dom med lite godis sen har du snart 450 kr. Håller med till 100%! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 en rånad bil HANDS UP U PUNK ASS VOLVO! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 13 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Nej men seriöst tack?! Morsan blir ju inte glad, så jag kan helt enkelt inte vända mig ditåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Nej men seriöst tack?! Morsan blir ju inte glad, så jag kan helt enkelt inte vända mig ditåt. Har du inte pengar då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 (redigerad) Nej men seriöst tack?! Morsan blir ju inte glad, så jag kan helt enkelt inte vända mig ditåt. Ok... Ok... Ok... Ok... Ok... Jobba då Edit: Dejla utf tidningar, ca 700 kr i månan... Redigerad 13 augusti, 2005 av -NightHawk- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 13 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Nej jag har inte pengar för tillfället. Jo. Nästa vecka får jag 200, men det täcker ej tillräckligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 (redigerad) Nej jag har inte pengar för tillfället. Jo. Nästa vecka får jag 200, men det täcker ej tillräckligt. Min tejori doåo??? Dejla utf tidningar, ca 700 kr i månan... Edit: Jag ger mig, jag skickar härifrån Kina 250 kr men du får betala frakten, kostar 240 kr Redigerad 13 augusti, 2005 av -NightHawk- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moongoose Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Han får lönen nästa månad>_> De vill väl ha den direkt.. PengZen asså.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 13 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Inte där vi bor så går det ej, vi har redan 3 utdelare i min lilla del av Örebro. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts