P1rsson Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 När jag spelar upp en film på datorn och tar en print screenoch sedan klistrar in den i .tex paint, så följer aldrig själva bilden på filmen med. Finns det något sätt så att jag kan ta printscreens på film? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 (redigerad) Fraps (tror det i alla fall). Edit: Mitt femhundrade (eller hur man nu säger) inlägg. Redigerad 13 augusti, 2005 av CurunirOfValinor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Vissa säger att det ska funka om du spelar upp dom i Winamp. Har inte testat själv, eftersom jag inte tar print screen på filmer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P1rsson Skrivet 13 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 (redigerad) Fraps (tror det i alla fall). Måste registrera för att få bra bilder Ska prova cortez! Redigerad 13 augusti, 2005 av P1rsson Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Sök för helvete.. finns typ 5-6 trådar om detta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P1rsson Skrivet 13 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 (redigerad) Sök för helvete.. finns typ 5-6 trådar om detta Jag har sökt för i hellvete. Men du som hittade några kan väl länka så jag kan få hjälp? Skulle vara bättre en att bara vara spydig. Redigerad 13 augusti, 2005 av P1rsson Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Jag gjorde en topic om det här för typ 2 månader sedan så du har inte sökt ordentligt isf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P1rsson Skrivet 13 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 (redigerad) Jag gjorde en topic om det här för typ 2 månader sedan så du har inte sökt ordentligt isf Du kan inte hjälpa mig då? Förresten, varför sökte du inte själv? När du gjorde din för 2 månadersen? Det fanns ju 5-6 trådar om detta sa du.. Redigerad 13 augusti, 2005 av P1rsson Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Du kan inte hjälpa mig då? Förresten, varför sökte du inte själv? När du gjorde din för 2 månadersen? Det fanns ju 5-6 trådar om detta sa du.. Ha ha! Krax blev ägd! Snyggt, P1rsson!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 ... http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...&hl=printscreen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P1rsson Skrivet 13 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 ... http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...&hl=printscreen Tack Till dig med Tija Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Du kan använda: Zoom Player Windows Movie Maker Hypersnap SnagIt osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Du kan använda: Zoom Player Windows Movie Maker Hypersnap SnagIt osv. Hur gör man det i Windows Movie Maker? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P1rsson Skrivet 13 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Nytt problem, winamp kan inte spela upp .avi filer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Ha ha! Krax blev ägd! Snyggt, P1rsson!!! Snyft snörvel grååt :'( :'( :'( :'( :'( BUHUHUHUU ^ Texten ovan är klassat som spam. Alltså tillhör ej till ämnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Hur gör man det i Windows Movie Maker? Man lägger in filmen (kryssa av "lägg till som klipp" eller vad det heter) sen spelar man upp filmen. Det finns en knapp med en kamera på, pausa filmen och tryck där så kan man spara den bildrutan som .jpg. Fast det funkar bara i version 2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Man lägger in filmen (kryssa av "lägg till som klipp" eller vad det heter) sen spelar man upp filmen. Det finns en knapp med en kamera på, pausa filmen och tryck där så kan man spara den bildrutan som .jpg. Fast det funkar bara i version 2. Okej, hur vet man om man har version 2 eller inte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Crappy topic #12568 Detta måste vara minst den 10:e om detta ämnet. När ska folk börja söka?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Stäng av video-accelerationen så kommer det att funka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P1rsson Skrivet 13 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 (redigerad) Crappy topic #12568 Detta måste vara minst den 10:e om detta ämnet. När ska folk börja söka?! Men cracy stellhell. Har du inte läst igenom inläggen? :'( BTW, kan man fixa så det går att spela .avi filer i winamp? Redigerad 13 augusti, 2005 av P1rsson Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts