RavenE Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 (redigerad) Min pappa har råkat att ta bort en ringsignal som han vill ha tillbaka! Jag har letat på sony ericsson men inte hittat den... Förklaring till låten: Det var ett arabiskt stuk på den... dun du di di tu...dun du di di tu...dun du di di tu..dun du di di tu...la la la la la.....ähh..ingen bra förklaring...men men.... Redigerad 12 augusti, 2005 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Min pappa har råkat att ta bort en ringsignal som han vill ha tillbaka! Jag har letat på sony ericsson men inte hittat den... Förklaring till låten: Det var ett arabiskt stuk på den... dun du di di tu...dun du di di tu...dun du di di tu..dun du di di tu...la la la la la.....ähh..ingen bra förklaring...men men.... Asså var det polyfonisk? eller real eller vad? vad var det för ljud? var det någonslags trummor,gitarr,synt o s v ? förklara mer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Min pappa har råkat att ta bort en ringsignal som han vill ha tillbaka! Jag har letat på sony ericsson men inte hittat den... Förklaring till låten: Det var ett arabiskt stuk på den... dun du di di tu...dun du di di tu...dun du di di tu..dun du di di tu...la la la la la.....ähh..ingen bra förklaring...men men.... I början föreställde jag mig metallicas "enter sandman" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Kolla igenom www.myt630.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 I början föreställde jag mig metallicas "enter sandman" Haha det funkar ju Hahaha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 (redigerad) Haha det funkar ju Hahaha Självklart! Fram tills det blir lalalalala! där blir det mer system of a down! Redigerad 13 augusti, 2005 av chiligr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Min pappa har råkat att ta bort en ringsignal som han vill ha tillbaka! Jag har letat på sony ericsson men inte hittat den... Förklaring till låten: Det var ett arabiskt stuk på den... dun du di di tu...dun du di di tu...dun du di di tu..dun du di di tu...la la la la la.....ähh..ingen bra förklaring...men men.... .för er som lirar bas så är det ju förfan: 3-0-3-0-2-3-2-0 förrutom att det är 2 förmånga la Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Kanske lite overkill men grundställ telefonen så ska du se att den kommer tillbaka tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 13 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 (redigerad) Kanske lite overkill men grundställ telefonen så ska du se att den kommer tillbaka tror jag. Men då försvinner väll allt som han har gjort, kort och sånt? Eller vad händer? Kolla igenom www.myt630.com Men där kan man ju inte lyssna på dem Redigerad 13 augusti, 2005 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Pappor är alltid tekniska som fan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Pappor är alltid tekniska som fan Ironi or not ironi, thats the question... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Ironi or not ironi, thats the question... Då ska jag besvara frågan så kortfattat som möjligt. Ironi! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 14 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 *bumpar upp lite grann* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
g-unit89 Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Den låten du söker efter heter moonstar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 15 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 Tackar! Är det någon som har Moonstar på sin mobil och kan skicka den till mig? Adda mig på msn så får ni nummret! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
g-unit89 Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 Jag har tyvärr inga pengar på mitt kort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 15 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 Jag har tyvärr inga pengar på mitt kort. Okej..skulle du kunna skicka den till mig när du har pengar på kortet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P1rsson Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 Okej..skulle du kunna skicka den till mig när du har pengar på kortet? Jag kan ladda upp den åt dig, men du får ladda hem den själv, för 5 kr + wap kostnad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 15 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 (redigerad) *Poff* Borta...... Redigerad 15 augusti, 2005 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 15 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 (redigerad) Jag kan ladda upp den åt dig, men du får ladda hem den själv, för 5 kr + wap kostnad. Okej Vart ska du ladda upp den? Sorry för dubblis... Redigerad 15 augusti, 2005 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts