Krax Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 När jag startar upp ngn webbläsare så blir mitt tagenbort mkt efter.. ibland funkar ej tagenterna jag trycker och jag kan ej göra stora bokstäver...nnggn som har haft liknande problem och vet hur man fixar det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Testat byta internet uppkopplingen till ditt tangentbord? (sry var bara tvungen ) Men seriöst, har du tangentbordet inkopplat i USB eller PS/2 porten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 (redigerad) Testat byta internet uppkopplingen till ditt tangentbord? (sry var bara tvungen ) Kommer skratta mig till sömns! Okej, så kul var det inte, men lite i alla fall. Egentligen rätt tråkigt.. Faktiskt ett jävligt kasst skämt! T: Testat med olika webläsare? Kul, topicnnamn, btw. Redigerad 12 augusti, 2005 av Everest Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 (redigerad) Kommer skratta mig till sömns! Okej, så kul var det inte, men lite i alla fall. Egentligen rätt tråkigt.. Faktiskt ett jävligt kasst skämt! T: Testat med olika webläsare? Kul, topicnnamn, btw. Käft n00b. Krax, har du testat tangentbordet på andra datorer? Edit: Eller testat med annat tangentbord på datorn? Redigerad 12 augusti, 2005 av Hew Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 (redigerad) Dags att invenstera i en ny dator? Laggar tangentbordet? Vilka specifikationer har han? AMD Outside 500 MHz Trådlös med lasernumlampa och inbyggd artpad? Ett alternativ kan ju vara att trycka snabbare på tangenterna, så att de registreras fortare.. Eller så kanske du bildligt talat är "före din tid" Hew, "n00b" kan du vara själv! Redigerad 12 augusti, 2005 av GTaJäGaReN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 (redigerad) Hew, "n00b" kan du vara själv! Amen to that! Redigerad 12 augusti, 2005 av Everest Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Hew, "n00b" kan du vara själv! Och jag tycker att du ska vara tyst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 12 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Dags att invenstera i en ny dator? Laggar tangentbordet? Vilka specifikationer har han? AMD Outside 500 MHz Trådlös med lasernumlampa och inbyggd artpad? Ett alternativ kan ju vara att trycka snabbare på tangenterna, så att de registreras fortare.. Eller så kanske du bildligt talat är "före din tid" Hew, "n00b" kan du vara själv! Har en 2.6 ghz AMD med 746 ram.. och jag skriver extremt snabbt med tagenbordet.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 (redigerad) Har en 2.6 ghz AMD med 746 ram.. och jag skriver extremt snabbt med tagenbordet.. Så blir det som det blir med... Redigerad 13 augusti, 2005 av Tija Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Så blir det som det blir med... Eller hur. Lär ju inte gå så bra att skriva MED tangentbordet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts