T-Ryder Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 (redigerad) Hoppas att jag inte gör något fel med pollen men eftersom alla verkar tycka olika i tråden http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=32950 så startar jag nu en poll för att se vad ni tycker...Skriv gärna vad ni har svarat Doh, felskrivet i ett alternativ Redigerad 12 augusti, 2005 av T-Ryder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Ja, Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Det är väldigt praktiskt, men onödigt. Eller nåt. Äsch, ja! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Vote: Låst topic. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Vote: Låst topic! Det är bättre och man slipper ha onödiga posts. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Frågan är inte om vi ska använda subforum eller inte, frågan är om vi får använda subforum... Jag har skickat ett PM till Hultenius ang. detta. Blir svaret att vi inte kan använda ett subforum kör vi troligen på en pinnad topic och en ny tråd för varje intervju (alltså en ny tråd varje vecka). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Vote: Låst topic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Jag röstar såklart på min egna idé.. Vote: CLOSED TOPIC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Ett subforum helt klart, mycket skönare och behändigare. En låst topic blir bara jobbigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Subforum kommer tyvärr inte att gå. Information om "Möt forumiten" kommer snart upp i form av en ny tråd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Ja, jag tycker att vi ska ha ett subforum för intervjuverna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts