berit Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Orka bry sig om image, de kunde likagärna vara nakna på scen, det är musiken som gäller. Sen om man gillar ett bands image är det bara en bonus (:!!! Slipknots musik hade kunnat vara bra, men på dom tidigare skivorna hade dom med massa jävla rap (vet inte hur det är med senaste) och ett metal-band har bara inte med en dj, det är liksom ett "no, no" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Orka bry sig om image, de kunde likagärna vara nakna på scen, det är musiken som gäller. Sen om man gillar ett bands image är det bara en bonus (:!!! Håller med om att dem borde skita i sin mask-image, precis som du sa, vem bryr sig om image! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 och ett metal-band har bara inte med en dj, det är liksom ett "no, no" Ehh... Du måste dissa många metalband då... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Håller med om att dem borde skita i sin mask-image, precis som du sa, vem bryr sig om image! Lät som sarkasm... Tolkade jag det fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Gillar Slipknot Mina favortilåtar är My Plague och Wait and Bleed Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Lät som sarkasm... Tolkade jag det fel? Jag fattade det, bara att jag inte riktigt hade något mål när jag skrev det där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Tkr dom har blivit störande, eller alltså, ett exempel: "Ja, asså, typ, jag gillar ju då 'Green Day', 'Simple Plan' och sen 'Slipknot' " Så töntigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Lyssnar just nu på Slipknot - My Plague. Nån kunde göra en topic om vilken låt man lyssnar på just nu, som i GtaForums. Tycker ni det vore bra om jag startade en? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 Lyssnar just nu på Slipknot - My Plague. Nån kunde göra en topic om vilken låt man lyssnar på just nu, som i GtaForums. Tycker ni det vore bra om jag startade en? Blir ju bara en massa spammande hela tiden, säkert någon som postar varje gång han byter låt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 Någon som såg dem på Hultsfred ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 Vad är Slipknot för typ av rock? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr_Nitty Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 (redigerad) Slipknots musik hade kunnat vara bra, men på dom tidigare skivorna hade dom med massa jävla rap (vet inte hur det är med senaste) och ett metal-band har bara inte med en dj, det är liksom ett "no, no" Om alla tänkte som dig skulle alla metalband låta likadant, kul! Det är ju dom grejerna som gör Slipknot till Slipknot. Ät skit. Redigerad 19 augusti, 2005 av Mr_Nitty Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 Vad är Slipknot för typ av rock? Om du skulle fråga ett tr00 metalhead så skulle de säga mallcore (vilket är i princip fjortis-metal, då mall är köpcentrum på engelska, och vilka hänger i köpcentrum? Jo, fjortisar som tror de är metalheads). Frågar du mig säger jag nu-metal med influenser från death metal och metalcore. Frågar du de själva tror jag de skulle säga att de är; slipknot. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr_Nitty Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 Läste faktiskt en intervju med nån medlem för länge sen, tror det var Corey. Men iaf så sa dom att Slipknot är bara metal, metal metal liksom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 Ah, det minns jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 (redigerad) Nu jeklar blir säkert ni riktiga Slipknot fans glada, här har ni två kortfilmer ifrån Slipknot på Hultsfred (fan vilket tjat). http://rapidshare.de/files/4154811/000_0205.MOV.html - Precis när de ska gå på och de kör prelude 3.0 och sedan över till Blister exists. min hand där med flaskan http://rapidshare.de/files/4154911/000_0212.MOV.html - Vette fan vilken låt, notera snubbarna med röda tröjjor i mitten försökte stoppa 25 pers ifrån att mosha ... lycka till Tack för mig Redigerad 19 augusti, 2005 av eliizar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts