Renard Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Några SK fans här? Åtminstone en, jag. Favorit låtar: Liberate, people=shit ,the heretic anthem och whait and bleed. Om du inte gillar SK, bry dig inte om denna tråd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Den enda låten jag kan minnas helt som Slipknot gjorde är låten Before I Forget. Och jag tycker det är rätt bra faktist. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Liberate är väldigt bra, ja. Favoritskivan är numera MFKR, dock... har blivit förfärligt trött på allt annat av gänget. =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Har alltid (ok, inte alltid, men sen 5 år tillbaka) varit mitt favoritband... även fast jag nästan aldrig lyssnar på dem så älskar jag dem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marwin Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Bra sagt av Renard, man har inget att göra här om man inte gillar Slipknot. Ja, jag älskar Slipknot, helt klart det bästa bandet. Dom har en egen stil. Men People=Shit och Wait and bleed gör dom mycket sämre nu tycker jag. Men annars allt annat dom gör är jätte bra. I och med att dom har masker och egna kläder gör det bättre också. Maskerna betyder också väldigt mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 (redigerad) Om du inte gillar SK, bry dig inte om denna tråd. Så du gör en topic som enbar är till för att hylla bandet, man får inte vara med och diskutera om man inte dyrkar bandet? Fånigt! Det här är ett diskussionsforum och det är meningen att man ska diskutera, (i detta fallet slipknot) om du vill hylla bandet är det väl lättare att gå in på deras officiella forum? För att avsluta så måste jag säga att det låter väldigt fjantigt att förkorta namnet till "SK".. Hur funktionellt och praktiskt det än må vara. EDIT: Personligen tycker jag om bandet, men det finns många fler bättre artister. Redigerad 12 augusti, 2005 av vinnecool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Ja jag har gillar Slipknot i lite mer än ett år nu... Favoritskivorna är MFKR/S/T. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Maskerna betyder också väldigt mycket. Hehe, inte längre... i alla fall mycket mindre än under MFKR och S/T-eran... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 (redigerad) Enligt mig betyder inte maskerna mycket för mig. Jag vet mycket (en del iaf) om vissa medlemmar i bandet , Jag tycker Coreys historia är väldigt intresant. Jag gillar texterna , aggresiviteten och musiken såklart. EDIT: Jag gillar låtar där Shawn sjunger i! Redigerad 12 augusti, 2005 av Frenzy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 EDIT: Jag gillar låtar där Shawn sjunger i! Vilken är det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 T.ex, sista låten i Vol. 3... har glömt vilka andra, men det är antal där både Shawn och Chris sjunger med (som "körsångare" i refränger, oftast). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Lyssnat på dom i typ 2 år eller nåt nu.. dom e fan bäst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dangerboy Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Slipknot?..njaa...diggar bara de lätt-lyssnade låtarna duality och wait and bleed... Corey Taylor borde få nobelpriset i sång...jävligt grym röst! Joey Jordison(?) grym i och med att han gör i stort sätt allt (musik, text etc)..rätta mig om jag har fel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Om man vill lyssna på när Shawn sjunger kan man ju lyssna på To My Surprise. Jag gillar Slipknot lite från och till. Dom är bra och har många bra låtar, men jag lyssnar inte på dom nu så mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Om man vill lyssna på när Shawn sjunger kan man ju lyssna på To My Surprise. Han sjunger nästan lika mycket i Slipknot som i Top my surprise! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Jo precis, tänkte säga det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 Ehum gillar mest Vermilion, men diggar oxo people = shit, no life m.m Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 Så du gör en topic som enbar är till för att hylla bandet, man får inte vara med och diskutera om man inte dyrkar bandet? Fånigt! Det här är ett diskussionsforum och det är meningen att man ska diskutera, (i detta fallet slipknot) om du vill hylla bandet är det väl lättare att gå in på deras officiella forum? För att avsluta så måste jag säga att det låter väldigt fjantigt att förkorta namnet till "SK".. Hur funktionellt och praktiskt det än må vara. W0rd Gillade dem förut, sen växte jag upp och fann inte längre någon mening med deras texter, t.ex. att människor är skit som en refräng. och dem där maskerna, det är bara löjligt. tycker deras image är lite pinsam faktist. Men det är vad jag tycker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 Gillade dom i 7:an Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 W0rd Gillade dem förut, sen växte jag upp och fann inte längre någon mening med deras texter, t.ex. att människor är skit som en refräng. och dem där maskerna, det är bara löjligt. tycker deras image är lite pinsam faktist. Men det är vad jag tycker Orka bry sig om image, de kunde likagärna vara nakna på scen, det är musiken som gäller. Sen om man gillar ett bands image är det bara en bonus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts