Tija Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Orginal.. Mormor brukar bjussa (fult ord?) på såna. Påminner om barndomen... Och både min femåriga lillasyster och min sexåriga kusin älskar dem... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Salmiak... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre cool Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Salmiak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Cassis och Salvi. Vote: Cassis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 BLUE FRUITS! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Salvi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Vote: Red and spicy Eukalyptus kommer på andra plats. Blä på lakrits och sen tror jag inte att jag har smakat så många andra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skytten Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Bor ungefär där dom tillverkas men jag röstade på orginal. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Cassis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Salvi och Red & Spicy är goda, de andra sorterna har jag inte köpt på åratal så jag har glömt hur de smakar. Vote: Salvi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Salmiak. Men så har jag inte smakat på såna på länge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Vilka är dom Röda? Special Vote: Special Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Salvi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Köpte nyss en Cassis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hades Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Scårt val de godaste är Orginal Salvi och bbs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts