BroDD Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Salvi för mig den äger alla andra me hästlängder fast cassis e oxo rätt god, o salmiak... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 BonBons e god. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Cassis, Eucalyptus och Special är helt klart dem godaste! Vote: Cassis! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Cassis ! och Special! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Cactus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Salmiak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Länge sen jag åt Läkerol så jag minns inte. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Vilka är dom Röda? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Special är dom vita va ? dom är så otroligt god Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 De vita bollarna.. tror det är original Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Cassis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Original, fast dom där lila funkar också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 (redigerad) Kommer ihåg en Läkerol som fanns för några år men som inte finns längre. Tyvärr kommer jag inte ihåg namnet men det var i en orange förpackning. Den var tio gånger godare än någon av dem andra. Saknar den. Yuzo kommer tvåa, så jag röstar på den. Redigerad 12 augusti, 2005 av CurunirOfValinor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Cassis is the shit, har V6 Cassis tuggummin bredvid mig.. ARGH! Jag måste ta en till! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Blue Fruits är min favorit just nu(och har varit sen en tid tillbaka också). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 (redigerad) Salvi, lätt! Annars går Special eller Cassis bra också! Blue Fruits är inte heller något dåligt val. Redigerad 12 augusti, 2005 av Everest Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Cassis eller BonBons! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Jag har fått något feting problem med dessa godheter!, Jag har blivit beroende, av Salvi! Om jag inte äter dom så får jag as ont i huvudet .. och blir tjurig osv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 .null vote... har knappt testat några.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Har inte provat så värst många, men röstar på Cactus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts