exp Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Jag har kommit till OG Loc uppdraget då man ska sno ett högtalarsystem eller ngt. Sen när jag kommer till Beachen så ska jag prata med DJ´n och då gör jag det sen svarar jag pos eller neg sen händer det inget mera utan om jag går bort kan jag gå och prata med henne igen och hon ställer samma fråga... tack på förhand! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Svara ja, så startar dansuppdraget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hooch Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Hände samma sak för mig, du får trycka Y efter ni pratat första gången! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
freddeo Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Eller pil höger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts