I lol Skrivet 14 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Till vilket spel GTA SA.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 GTA SA.... Varför frågar du det här?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 14 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 (redigerad) Varför frågar du det här?? Därför det e en tråd jag har gjort för frågor Men on-topic nu. Redigerad 14 augusti, 2005 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Därför det e en tråd jag har gjort för frågor Men on-topic nu. MEN DÖÖÖ!! Fattar du inget? Skriv i SA forumet iställer för fan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 14 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 MEN DÖÖÖ!! Fattar du inget? Skriv i SA forumet iställer för fan! Ok, nu börjar jag förstå att det inte räknas som spel :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Ok, nu börjar jag förstå att det inte räknas som spel :'( Va? SA är visst ett spel. Vad är det med dig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 14 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 (redigerad) Va? SA är visst ett spel. Vad är det med dig? Never mind! Jag har skrivit i SA forumet nu istället Nöjd? Redigerad 14 augusti, 2005 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 Hur undviker man den där Heartless-roboten när han snurrar och jagar Sora? Det hjälper inte med att hoppa iväg! Vad ska jag göra? Blues hjälp! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 Hur undviker man den där Heartless-roboten när han snurrar och jagar Sora? Det hjälper inte med att hoppa iväg! Vad ska jag göra? Blues hjälp! :'( Vilken robot? Förklara mer... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 17 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2005 I Alladin världens öken..du vet när Alladins mattan skakar så åker man på det till öknen. Och ur sanden så hoppar en stor robot fram med två helsikes stora svärd. Jag vet inte hur fan jag ska undvika honom när han snurrar och försöker attackera mig! Kan du hjälpa mig nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
martina Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Jag har spelet på en iso fil, måste jag packa upp den eller göra nåt före jag bränner ner den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Jag har spelet på en iso fil, måste jag packa upp den eller göra nåt före jag bränner ner den? Inget warez snack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts