Kane Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Tjena! Har har uppdaterat mitt SA till 1.01 eller var det nu var. AntiHotCoffe uppgraderingen ni vet. Men nu kan jag inte köra GTA Tournament längre för att det är gjort för GTAsa 1.0! Har nån .exe filen till sa eller e den för stor för att lägga upp kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kane Skrivet 12 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Kan någon skicka filen över e-mail till mig? Zippa .exe filen och skicka den över mail. hietanen@gmail.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Trance_Nation Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Eller så instalerar du om hela gtavc på en annat plats så du har 2 st gtasa, en med version 1.0 o en me 1.1 eller va de nu va Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest AdamZZ Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 Eller så instalerar du om hela gtavc på en annat plats så du har 2 st gtasa, en med version 1.0 o en me 1.1 eller va de nu va Varför ska han instalera om Vice city?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Eller så instalerar du om hela gtavc på en annat plats så du har 2 st gtasa, en med version 1.0 o en me 1.1 eller va de nu va Öh vice city du hänger nog inte med riktigt det är till san andreas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts