LunCh Skrivet 12 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2003 Här kan ni Lägga alla skins ni har gjort så kan man betyg sätta dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 12 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2003 denna är min första/ända jag har gjort/kommer att göra http://pixas.mine.nu/~www/uplfolders/upload8/skin.bmp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 12 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2003 denna är min första/ända jag har gjort/kommer att göra http://pixas.mine.nu/~www/uplfolders/upload8/skin.bmp Vilket program använde du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 12 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2003 Mitt Skin Här är mitt skin gjorde klart det i går Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 12 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2003 Mitt Skin Här är mitt skin gjorde klart det i går Det ända jag gillade va benen. Ömm.. Jag har gjort en också. Tommy Vercutty. Ligger på gtasajten... Jag kladdade bara ner lite. :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 12 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2003 Jag provade bara lite. Ganska enkelt men jag orkar inte göra en nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 12 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2003 Vilket program använde du? jag kommer inte ihåg vad det heter... men jag kan ta reda på det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 14 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2003 jag ska ladda upp min skin på en oompa loompa (ni vet dvärgarna i Kalle och Chokladfabriken) och jag ska släppa den tillsammans med en dvärg modell här på gtasajten (tror jag)! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 27 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2003 (redigerad) skicka det till hultan sen då! Redigerad 29 januari, 2003 av Speeder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 29 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2003 ska.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts